1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Brak obrazu z konsoli (Sam Dźwięk)

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez ephebopus, Marzec 10, 2008.

  1. ephebopus

    ephebopus Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 10, 2008
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam

    Mam problem od okolo 6 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem xboxa
    jednak wczoraj nastapilo cos dziwnego gralem ze znajomymi w Pro Evolution Soccer 2008
    oryginal.... nagle cos sie zrboilo dziwnego z grafika wygladala jakby gra byla z Cel Shadingu... po skonczonym meczu zresetowalem konsole ale nie wlacza mi sie obraz na tv.... normalnie dzwiek uruchamiania slysze odglosy menu itd sa ale nie ma brazu na tv pisze podglad niedostepny... podlaczenie mam przez component... nic nie bylo zmieniane od czasu 1 podlaczenia konosli do tv.... co sie moze dziac i jesli to awaria to jaki moze byc koszt narpawy w przyblizeniu...?? z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam Bartek
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: problem z x360

    Jest to awaria czipa skalujacego . Jezeli masz na gwarancji xboxa to go oddaj do naprawy . Ja tak mam na zmiane z rod . Jak docisne ten czip skalujacy to grafika jest ok .Wiec ty wyslij go na gware .
     
  4. ephebopus

    ephebopus Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Marzec 10, 2008
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: problem z x360

    ale niestety mam juz przerobiony... jaki moze byc koszt wymiany??....
     
  5. Laska

    Laska Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 28, 2008
    Posty:
    245
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: problem z x360

    To jest nie do wymiany ew. nowy procek grafiki ale to jest cena 400 zł najmarniej
     
  6. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    81
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Brak obrazu z konsoli (Sam Dźwięk)

    Ja mam dokładnie to samo tyle że mi się to stało przez przepięcie :( wyłączyli prąd po włączeniu chwile pochodziła na 16bit po czym czarny ekran. Słyszałem że można naprawić to za ~100zł więc w sumie nie drogo.
     
  7. przeo_91

    przeo_91 Guest

    Odp: Brak obrazu z konsoli (Sam Dźwięk)

    Mój kumpel ci to naprawi za 100-150zł, zrobiło ci się spięcie pod układem i prawdopodobnie uszkodziło się połączenie pod chipem, no chyba że się zjarał chip to już będzie droższa robota :p
     
  8. robalx24

    robalx24 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Maj 3, 2008
    Posty:
    4
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Brak obrazu z konsoli (Sam Dźwięk)

    miałem ten sam problem ;/ ale w katowicach mi to naprawili za 149 zł okazało sie ze wtyczka a nie zaden chip sie przepalił :p przylutowali mi nowy i działa :D
     
  9. Murabin

    Murabin Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Lipiec 8, 2009
    Posty:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ja Też mam z tym problem Czyli obrazu niema ale dźwięk jest. Dwa razy już było u naprawy. Za pierwszym razem działało jakieś 3 tygodnie a jak wczoraj odebrałem z naprawy to pochodziło jakieś 1,5h i znów to samo. Normalnie dałbym dla gościa by to zrobił za darmo bo tak szybko się popsuło ale to on mieszka jakieś 600 km od demnie. Czy jest jakiś dobry sposób na naprawę samemu? Jeśli jest to napiszcie plis.
     
Wczytywanie...

Poleć forum