1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Brak polaczenia z live

Temat na forum 'Pomoc' rozpoczęty przez Shanga, Lipiec 6, 2012.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Shanga

    Shanga Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    71
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Żary
    witam wszystkich sorki jesli nie ten dzial ale nie wiem gdzie to napisac wie ktos moze co znaczy ten nr bledu 80150101 pobieralem updeta do GoW3 po tym juz nie moglem juz sie polaczyc z live ani pobrac konta bo wyskakuje taki wlasnie blad
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. triplex

    triplex Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2010
    Posty:
    41
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    8
  4. kajoj53

    kajoj53 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2011
    Posty:
    61
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Mam to samo na PL.
     
  5. Shanga

    Shanga Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    71
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Żary
    mi inne konta silver normalnie laduje ale dzieki panowie za info przeczekam do jutra

    a ma moze ktos z was tel do biura obslugi
     
  6. triplex

    triplex Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2010
    Posty:
    41
    Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Też chciałem zadzwonić (opitolić i w rekompensacie jakąś arcadówkę albo MSP przytulić ) ale chyba telefony czynne do 17
     
  7. Shanga

    Shanga Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    71
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Żary
    jak masz tel to napisz jak cos to jutro dryndne jak nie bedzie dzialac
     
  8. KamQiX

    KamQiX Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2012
    Posty:
    700
    Polubienia:
    138
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Kluczbork
  9. Xolorian

    Xolorian Banned

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2009
    Posty:
    68
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Mam konto UK, na konto PL spokojnie się loguje. Jak wchodzę na stronkę xbox.com to wykazuje że mam 4 znajomych online ;D.

    U was na kontach PL nie chodzi?
     
  10. Shanga

    Shanga Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 3, 2010
    Posty:
    71
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Żary
    u mnie juz dziala
     
  11. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum