Brotherhood na Lite-On i LT 1.9 +

Cris2k

Użytkownik
Użytkownik
Witam.
Jestem tu nowy jak coś,tak więc witam Wszystkich.
To teraz do rzeczy :)
Mam najnowszy dash napęd Lite-On i przeróbkę LT 1.9+(Z tego co pamiętam,jeżeli czegoś takiego nie ma to napewno mam jakieś LT :).
Co zrobić z Assassinem Brotherhood'em i tym cholernym AP2.5.
Mam go poprostu nagrać czy jak?
Proszę o odpowiedź :)
Pozdrawiam,Cris2k
PS:Jestem zielony w tych rzeczach więc proszę o wyrozumiałość jeżeli coś źle napisałem.
 

barman_2000

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
trzbeba dograc patch, sciagnij abgx w najnowszej wersji i sprawdz nim obraz a patch sie dogra i mozesz nagrywac
 

Cris2k

Użytkownik
Użytkownik
Mam coś takiego:
AP2.5 Replay sector is currlently verified,i reszta cała zielona.
To mogę spokojnie nagrywać tak?
PS:Czy moja konsola zostanie oflagowana przez MS?
 

michur

Banned
po aktualizacji teraz co byla sa nowe tablice AP 25 a abgx jeszcze ich nie dogrywa tylko to sa te stare tak ze jak zrobiles ta aktualizacje co byla to nie ruszysz.
 

misiek12m

Użytkownik
Użytkownik
na razie nie pograsz w Brotherhooda na LT1.9... musisz poczekać na nowe patche do gier z AP2.5.
Mają pojawić się już niedługo
 

michur

Banned
przed chwila mu to samo napisalem -.-' aha a robiles ta ostatnia aktualizacje co byla 3 dni temu ablo 2 dni ?
 

Cris2k

Użytkownik
Użytkownik
Dobra.
Jeżeli już będą te patche to proszę je tu umiescic :)
Pozdrawiam!
 

michur

Banned
jak nie robiles tej aktualizacji co byla 2-3 dni temu to ruszy ci ze starymi ap 25
 

Cris2k

Użytkownik
Użytkownik
O_0
Nie robiłem tej aktualki <yeah>
To co mam zrobić?
 

Chris von D

Użytkownik
Użytkownik
Przezcytajcie pierwszy post : )
Kolega nie wie jaką dokładnie ma przeróbkę. LT coś tam. Zgaduję więc, że nie flashował napędu w ostatnim czasie po aktualizacji usuwającej flasha. Chyba że się mylę. Jednak jeśli nie, to niestety przepuszczenie przez abgxa ci nie pomoże. Będziesz musiał wtedy dograć ręcznie patche pod wersję twojego dasha