1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Bungie od liczb klatek woli dobrze zrobiony gameplay

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Sierpień 23, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28175
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Jonty Barnes z Bungie woli, by zespół skupił swoją uwagę na projektowaniu gameplayu, niż pilnowaniu, czy aby na pewno gra ruszy w 1080p i 60 klatkach na sekundę, pomimo przekomarzań MS i Sony odnośnie mocy swoich sprzętów.

    Jak mówi Barnes, gracze coraz częściej ignorują suche statystyki i gołe liczby:

    Dyrektor kreatywny Bungie odpowiedział także na zarzuty, wg których świat Destiny, składający się z Księżyca, Ziemi, Marsa i Wenus, był zbyt mały:
    Chyba nikt już się nie boi o finalną jakość Destiny.
    Zgadzacie się ze słowami Barnesa o zanikającym znaczeniu statystyk?​


    Źródło
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. dmoroz89

    dmoroz89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2010
    Posty:
    82
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Olsztyn, Poland
    Jestem za. Wystarczy spojrzec na tytuly z pegazusa czy z pc typu intel 133mhz 16ram (np. Dizzy, prehistoryk itp itd) gry byly robione w 8/16/32 bitach przy rozdzialce 600x400 podajze a i tak kazdy przesiedzial godziny przed tym bo byl klimat i gra wciagala. Dlatego uwazam sam osobiscie, ze lepsze 720p i 60hz ale mamy gre na dluuuuuuugi czas niz 1080p i 60hz i gra na 16-20h. To takie moje skromne zdanie.

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  4. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12096
    Polubienia:
    1071
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Lecz nie mamy juz tych czasów... Wiec wymagamy
     
  5. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Jakość gry, miodność gameplayu > suche statystyki dla nerdów typu 100000p@60000FPS i w tym grafika. Co mi po grafice, jak pod względem gameplay'u gra jest kupą (czyt. Benchmark vide Crysis 1)?
     
  6. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    za 250 zl oczekuje grafiki plynnosci i w miare dobrej i dlugiej kampani nie wydam 250 zl na gre ktora bedzie CHU^owa
     
  7. dmoroz89

    dmoroz89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 18, 2010
    Posty:
    82
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Olsztyn, Poland
    Moze i nie mamy ale wole wydac 2 stowy na dluga gre niz 2 stowy na na wys. Rozdzielczosc zeby przez pare h pocieszyc oko.

    Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
     
  8. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12096
    Polubienia:
    1071
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Ja wymagam grafiki płynności fabuły.
     
  9. loot2014/ban

    loot2014/ban Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 29, 2014
    Posty:
    192
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Łódź
    Dokładnie nie mogą stworzyć gry która zawiera te wszystkie elememty, które dają cieszenie się grą ? Mowię o grafice, fabule i długości gry. Ja jestem z tego typu że fabuła stanowi drugorzędny plan grafika i gameplay są dla mnie najważniejsze.

    POMOGŁEM DAJ PRZYDATNE.

    Tapnięte sprzed xboxa przez Neo V :)
     
  10. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1287
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Ale co ma "piernik do wiatraka" ???
    Nie bardzo rozumiem po części Twojej wypowiedzi, bo niby myśląc po twojemu to gra która osiąga rozdzielczość 1080p i płynność 60 klatek NIE MOŻE BYĆ JUŻ DŁUGA I WCIĄGAJĄCA ?!?
    Gameplay, a jakość grafiki to dwie różne rzeczy i jedna do drugiego ma niewiele wspólnego...
    Ale owszem z jednym się z Tobą zgadzam jeśli miał bym także wybierać z dwojga złego to też wolał bym 720p i 60FPS niż 1080p i mało płynną rozgrywkę.
     
  11. Coller22

    Coller22 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 3, 2010
    Posty:
    472
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Konin
    Niestety ale w tych czasach możesz wybrać tylko dwa z trzech :D
    Masz grafikę i płynność = brak fabuły
    Masz grafikę i fabułę = brak "płynności"
    Masz fabułę i płynność= nie masz (porządnej) grafiki
    Niestety ale taki jest obecny schemat twórców gier.
     
  12. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Statystyki aż tak nie mają tu znaczenia, ale różnica w płynności i jakości grafiki pomiędzy 30 klatkami w hd a 60 klatkami w full hd jest bardzo wyraźna i oczekiwałem, bo tych obecnych pseudo next-genach takiego właśnie przeskoku. Niestety gracze jak i developerzy zostali oszukani przez Microsoft i Sony i doskonale rozumiem Bungie w ich rozumowaniu. Wiedzą doskonale, że bez jakichś pracochłonnych sztuczek nie uda im się wydobyć z tych konsol więcej jak 30 klatek w hd.

    Co do jakości rozgrywki i całego gameplayu w Destiny jestem spokojny. W końcu to twórcy Halo i czuć klimat tej serii. Uważam, że Destiny będzie hitem tego roku zarówno w singlu a przede wszystkim w multi.
     
Wczytywanie...

Poleć forum