1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

była 1.6 poszła aktualizacja dasha i teraz nic

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez mongoose, Wrzesień 4, 2011.

  1. mongoose

    mongoose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    uzywałem opcji szukaj i przeczytałem z 40 stron niektore kilka razy sie trafiały ale nic nie znalazłem takiego zeby wyjsc z kropki. mam a raczej miałem przerobke 1.6 bo chciałem sobie zagrac w bodycount ale byłą wymagana aktualizacja wiec ja zrobiłem tyle ze staneła w połowie to wyczytałem tutaj zeby zrobic aktualizacje przez pendrive no to zrobiłem i poszło wszystko i mam najnowszego dasha teraz chyba sie zdaje, wyczytałem tez ze teraz w konsoli mam chyba orginalnego dvd keya. sprawa wyglada tak ze gry mi nie działaja przez to ze nie skasowała mi sie przerobka a dvd keya tez nigdzie nie mam. wysyłąnie konsoli komus zeby przerobic raczej zdecydowanie odpada :/, tutaj troche poczytałem http://xboxforum.pl/firmware-napedo...-liteon-ixtreme-1-91-jungleflasher-98709.html ale nadal nie czaje, mam liteona 74850c i chciałbym sam sobie go przerobic zeby wgrac juz ta przerobke 1.9 i za jakis czas znowu nowsza jesli bedzie taka koniecznosc, granie na necie mnie nie interesuje nic a nic bo i tak mam zbanowana konsole, nie wiem włąsnie jak z tym dvd keyem i do konca tez nie wiem jak podpiac naped pod kompa, w everescie sprawdziłem no to taka mam płyte głowna ECS K7VTA3 v5
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
  4. Brudsien

    Brudsien Pomocnik Pomocnik

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2010
    Posty:
    1860
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Katowice
    Cos kiepsko szukales, aktualizacja usunela ci przerobke i wgrala oryginalny firmware do napedu, jedyne wyjscie to przerobienie raz jeszcze konsoli jak nie ogarniasz co i jak to oddaj konsole do przerobki
     
  5. mongoose

    mongoose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    no dobra ale to z tymi igłami mam sie bawic tak?, no jednego nie czaje, jest kontroler sata czy tam ata to sata cos w tym stylu , i zasilanie z konsoli, ale cos z tym molexem nie wiem co i jak cos mnie zaczyna irytowac,PRZEJSCIOWKA KONTROLER ADAPTER SATA IDE ATA K92 (1785616873) - Aukcje internetowe Allegro tutaj pierwsza lepsza strona i nie wiem co z tym molexem,, nie no dobra juz zostawiajac to bo sie nie znam i tak, gdybym miał oddawac komus do przerobienia to jakos taniej mi potraci ze juz była kiedys przerabiana?.. oj tak edytuje i edytuje bo czytałem zeby nie pisac postu pod postem, dobra to moze wysle komus juz niech przerobi tylko ze lepiej czekac az bedzie 2.0 czy tego 1.91 wziasc? bo nie chce znowu płacic za flashowanie, wielkie dzieki wogole bo sie spodziewałem ze po kilku dniach ktos tu napisze dopiero a to sie okazuje ze fajne forum i forumowicze aktywni.
     
  6. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Oddaj komuś do flasha i zaznacz żeby ci wysłał na płytce razem albo na meila klucz napędu.
    Wtedy jak będą wychodzić nowe przeróbki to wystarczy że podłączysz konsole pod kompa i dalej to już z górki, według poradnika z posta nr2
     
  7. mongoose

    mongoose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    no dobra, dzieki wszystkim
     
  8. adam372

    adam372 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2009
    Posty:
    429
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    polska - lubelskie
    Tylko pamiętaj że teraz Twój napęd to nie 74850 tylko 0251. Taki firmware Ci wgrało przy update
     
  9. mongoose

    mongoose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  10. mongoose

    mongoose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    hehhe ojj jednak sobie przerobie sam . przeczytałem cały ten poradnik i nie wydaje sie to zbyt trudne chyba bo wszystko jest opisane, tylko co do jednego nie mam pewnosci, mowa o tym poradniku oczywiscie http://xboxforum.pl/firmware-napedo...-liteon-ixtreme-1-91-jungleflasher-98709.html i mnie dotyczy punkt 3b i tam dalej gdzies pisze ''. Ładujemy swój klucz napędu'' ''3. Klikamy LiteOn Erase (jeśli nie mamy klucza napędu to po tym kroku możemy bezpowrotnie utracić możliwość korzystania z konsoli)'' no i ja nie mam, i tak sie domyslam nie wiem czy dobrze czy nie bo sie nie znam ale zeby zrobic tak jak z tym punktem 3b i to bedzie ten moj klucz/ dvd key? o_O (jezeli wyszedłem ta wypowiedzia na głupka to po prosze o 1% wyrozumiałosci).
     
  11. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Musisz go wyciągnąć
    Najprościej - metoda PMT
    Do tego 'usb probe' z allegro
     
  12. mongoose

    mongoose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    a no dobra, dziekuje bardzo
     
  13. tomciopaluch222

    tomciopaluch222 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2011
    Posty:
    171
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    ...
    Mialem Lt.1.0 oraz zamieniony naped z HITACHI na BENQU i ostatnia aktualizacje z przed kilku miesiecy . Pobralem DEUX ex i chcialem zagrac wiec dalem na aktualizacje pojawil sie napis z kodem bledu
    3151-335A-B800-0F00-C000-0013 i juz wiem ze wykasowalo mi przerobke.. wgralem z pendrive aktualizacje 13146 i przynajmniej moge znow wchodzic do menu :):) ale neistety w nic juz nie pogram i wiem ze musze na nowo przerobic konsole..Wiec mam pytanie , jaka przerobke teraz wybrac ZEBY WSZYSTKIE MOJE STARE GRY dzialaly ( mam okolo 100 gier i ni chce ich tracic) Czy zrobic flash LT 1.9 Czy poczekac na 2.0 na jakim napedzie beda chodzic stare gry plus TE GRY NA AP 2.5 ( assasin,nfs,fable) oraz wszystkie nowe typu DEUX EX czy dead island i nowsze....prosze o jansa odpowiedz

    Dziekuje maksymalnie jak sie da:)
     
  14. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Narazie najnowszy ixtreme to lt+ 1.91
    Niedługo(~wrzesień) powinno pojawić się 2.0
     
  15. tomciopaluch222

    tomciopaluch222 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 5, 2011
    Posty:
    171
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    a czy na 2.0 bedzie wszystko mi dzialac?? o czym pisalem w poscie wyzej??? ( stare gry , ap 2.5 i te nowe??) dzieki
     
  16. mongoose

    mongoose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  17. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
  18. mongoose

    mongoose Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 4, 2011
    Posty:
    10
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    taa>? e to super, podoba mi sie takie cos :D dzieki znowu
     
Wczytywanie...

Poleć forum