1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Call of Duty: Ghosts bez związku z Ghostem - podsumowanie informacji z wywiadów

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez DJ.Bart, Maj 24, 2013.

  1. DJ.Bart

    DJ.Bart Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2009
    Posty:
    428
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew
    Tuż po prezentacji zwiastuna Call of Duty: Ghosts w sieci zaroiło się od wywiadów z pracownikami Infinity Ward. Oczywiście większość pytań dotyczyła gry. Przygotowaliśmy dla Was podsumowanie najważniejszych informacji dotyczących gry, fabuły i trybu multi, które wyciekły od pracowników studia. Na deser porcja oficjalnych screenów z gry.

    > Projektowanie gry na next-geny to byo dla twórców ogromne wyzwanie.
    > Xbox ponownie będzie miał pierwszeństwo i czasową wyłączność na DLC.
    > Potwierdzono, że Raven i Neversoft pomagają przy produkcji Ghosts.
    > Sledgehammer pracuje nad projektem, który jeszcze pozostaje tajemnicą.
    > Activision mocno przywiązywało wagę, do tworzenia gry multiplatformowej,
    Tworząc standardy na next-geny, podobnie jak przy obecne generacji.
    > Call of Duty: Ghosts będzie tytułem premierowym na Xbox One.
    > Mapy zmieniają gracza, a gracz wpływa na zmiany na mapie - to staje się bronią strategiczną,
    która może być użyta przeciw graczowi. "To ogromna zmiana. To samo dotyczy personalizacji postaci"
    > Call of Duty: Ghosts to zupełnie nowa historia i nowy świat.
    > Studio wraz z Ghosts wkracza na zupełnie nowy poziom.
    > Stephen Gaghan ma stanowisko w Infinity Ward i aktywnie uczestniczy w tworzeniu gry.
    > W produkcji pomagał żołnierz Navy Seals i jego pies - obaj już na emeryturze.
    > Inspiracją był fakt, że pies był członkiem prawdziwego oddziału oraz stwierdzenie żołnierza, że oddałby życie za tego psa.
    > Pies nosi kamerę oraz zestaw słuchawkowy, przez który bohater wydaje mu polecenia.

    FABUŁA
    > Akcja toczy się w USA w bliskiej przyszłości.
    > USA są w kiepskiej sytuacji międzynarodowej, stoczono wiele walk.
    > Duchy to ekipa o nieznanym pochodzeniu.
    > Nie jest znana tożsamość Duchów, którzy są postrzegani jako nadzieja ludzkości.
    > Gra ma swój własny świat - nie jest powiązana ze światem Modern Warfare ani Black Ops.
    > Nie ma odniesień do postaci Ghosta.
    > Pies nie był wprowadzony z powodów emocjonalnych, tylko ma wpływać na mechanikę gry.
    > Świat to osobny "bohater" gry. Wpływa na emocje. Jest to miejsce w którym wychowali się bohaterowie gry.
    > historia rozpoczyna się gdy bracia poznają oddział Duchów.

    MULTI

    > Mapy będą interaktywne.
    > Będzie można niszczyć otoczenie.
    > Wiele z postaci będzie miało wygląd przeniesiony z kampanii.
    > Każda z map będzie miała rozbitego satelitę na środku. Jeśli gracz się do niego dostanie uzyska UAV.
    > Będzie dowolność w ubiorze bohatera, by odwzorować charakter gracza.

    Zdjęcia z Call of Duty: Ghosts
    Źródło
     
    1 osoba to lubi.
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    WOW!
    Pies na tych obrazkach wygląda przepięknie!
    Coś co oczekiwałem od dość dawna od serii COD to możliwość zrobienia całego wyposażenia od początku ( jest to ogromna frajda dla interesanta militariami )
    Coraz bardziej nie mogę się doczekać E3!
     
  4. Lewis

    Lewis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2011
    Posty:
    1022
    Polubienia:
    103
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wola śląsk
    oooo czyzby cod wkoncu czyms zachwycil :D czekamy na E3:D
     
  5. dziarkos14

    dziarkos14 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 15, 2011
    Posty:
    123
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Czekam z niecierpliwością na E3, bo widać że kroi się coś niesamowitego
     
  6. TrueUser

    TrueUser Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 7, 2010
    Posty:
    242
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ostrów Wlkp.
    Wygląda na to, że będzie to pozycja obowiązkowa. Interesuje mnie najbardziej destrukcja otoczenia, a raczej to, w jakim stopniu będzie ona dostępna.
     
  7. 4Fun

    4Fun Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2011
    Posty:
    196
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Bydgoszcz
  8. Angel_

    Angel_ Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2011
    Posty:
    125
    Polubienia:
    43
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Kobieta
    Miasto:
    Bristol
    Ehh nie doczekam sie;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum