1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Call of Duty: Ghosts - potwierdzono sterowanie głosem

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez DJ.Bart, Czerwiec 1, 2013.

  1. DJ.Bart

    DJ.Bart Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 25, 2009
    Posty:
    428
    Polubienia:
    27
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Tczew
    [​IMG]

    Teraz, kiedy faktem stało się, że każdy nowy Xbox One sprzedawany będzie w zestawie z nieodłącznym elementem całej infrastruktury konsoli, czyli usprawnionym sensorem Kinect, możemy śmiało oczekiwać, iż coraz więcej gier korzystać będzie z funkcjonalności umożliwiających kontrolę kluczowych aspektów gier przy wykorzystaniu gestów czy głosu. Nie inaczej będzie w przypadku znanej i popularnej marki Call of Duty. Infinity Ward, studio zajmujące się produkcją najnowszej odsłony kultowej serii strzelanek Call of Duty obiecało, że bliżej premiery gry zademonstruje całkowicie nowy system sterowania tym, co dzieje się na ekranie.

    Źródłem powyższych rewelacji okazał się sam Eric Hirshberg, prezes Activision Publishing, z którym to zaraz po konferencji Microsoftu, kiedy to po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowano Call of Duty: Ghosts, udało się porozmawiać dziennikarzom serwisu VentureBeat.

    Hirshberg stanowczo zaznaczył przy tym, że zastosowana w najnowszej części Call of Duty technologia Kinect nie zostanie użyta z czystej potrzeby wprowadzania nikomu niepotrzebnych nowości, z których później i tak nikt nie korzysta, ale wręcz przeciwnie - ma ważny cel: usprawnić rozgrywkę.
    Z tego typu nowinkami w świecie gier mieliśmy już wielokrotnie do czynienia. Choćby w zeszłym roku, kiedy EA wraz ze studiem BioWare wypuściło na rynek trzecią część kosmicznej sagi Mass Effect. Zastosowana wtedy funkcjonalność umożliwiała graczom wybieranie poszczególnych odpowiedzi podczas dialogu oraz wydawania poleceń członkom zespołu w trakcie bezpośrednich starć z przeciwnikiem.

    Jakie można było odnieść wrażenia? Szczerze powiedziawszy to dosyć mieszane, bo tak naprawdę, to oprócz demonstracji potencjału, jaki drzemie w tym urządzeniu, kierowanie głosem poprzez Kinecta wcale nie wpłynęło specjalnie na poprawę zabawy z Mass Effect 3.


    Poznaliśmy już niektóre, bardziej rozbudowane względem pierwszej generacji, predyspozycje nowego Kinecta. W przeciwieństwie do dotychczasowych zastosowań, które ograniczają się do wydawania oczywistych poleceń czy gestykulacji ciałem, takie możliwości, jak choćby pomiar pulsu czy rejestracji ruchu głowy i mimiki twarzy, są w stanie zaoferować zupełnie wyższy poziom interakcji, mogący znacząco wpłynąć na zmianę zabawy z ulubionymi grami.
    W którym kierunku pójdzie i jak w ostateczności wykorzystywana będzie technologia Kinect na konsolach następnej generacji? Przekonamy się pewnie pod koniec roku. Wcześniej, bo na zbliżających się targach E3 w Los Angeles, Infinity Ward zaprezentuje demo najnowszego Call of Duty, w którym na żywo będzie można zobaczyć pierwsze efekty nowych, specjalnych funkcji. Zainteresowani?

    -=SETH=- //Trzymaj się szablonu, następnym razem kosz.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. cptMichaaX

    cptMichaaX XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 28, 2010
    Posty:
    1146
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Miasto:
    Ropczyce
    No ja jestem ciekawy.
    Mam nadzieje, że nie będzie komend typu " przeładuj " do własnego żołnierza. Jak już ma to być to wydawanie rozkazów członkom drużyny było by ok.
    Może wymyślą coś na prawdę innowacyjnego, hehe
     
  4. Prz3mo

    Prz3mo Xbox One Xbox One XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 21, 2010
    Posty:
    767
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Kłodzko
    W sumie okszyk chociażby przeładuj jest całkiem spoko jeżeli wywoływałby jakąś reakcję. Głównie w filmach akcji jest to uwydatnione gdy jedna osoba drze się "reload" po czym zostaje w tym momencie osłaniana.
    Tak poza tym widzę w tej opcji też granat. Reszta jakoś mi się nie widzi chyba, że polecenia do oskryptowanych scenek bądź trybu wyzwań nigdzie indziej cooperacji w COD nie ma
     
  5. SoTeR

    SoTeR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 30, 2009
    Posty:
    842
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Bytom
    Może być ciekawie, świat gier idzie do przodu, takie komendy głosowe mogły by usprawnić walkę taktyczną, zamiast klikać w obszerne menu i wydawać rozkazy, można było by je wymówić.
     
Wczytywanie...

Poleć forum