Car audio - co polecicie ?

randnd

Użytkownik
Użytkownik
Siemka,

W najblizszym czasie planuje zakup jakiegos "normalnego" grania do mojego auta.

Jest ktos kto moze polecic jakis wzmaczniacz , glosniki i subwoofer ?
Radio juz mam i raczej wolalbym podpiac wszystko do niego - starsze Sony 4x45W.

Jestem zielony w temacie ale chcialbym lepsza jakosc dzwieku z basem.
Budzet - do 1500 zl.
Samocod - Golf IV 2000r.

Z gory wielkie dzieki za jakiekolwiek porady !
 

bld

XBOX MANIAK
XBF
Xbox One
XBOX MANIAK
Użytkownik
Kilka ładnych lat zakładałem CAR ADUIO , radio Pioneer Seria DEH 4000 UB Usb/WMA/MP3 (4x50) , teraz trochę o głośnikach , oczywiście głośniki HERZ są rewelacyjne , posiadam golfika IV kombi , a w nim 4 głośniki basowe + 4 głośniki wysokotonowe ( te małe które się w dzwiiach montuje) + 4 zwrotnice daje to extra efekt , mi zależy na czystym dźwięku a nie na głośności bo na tym polega to wszystko , bas jest czysty nic nie charczy nie puka nie stuka. Mało napisałem o radiu , radio jest podświetlane kolorami deski rozdzielczej golfa czyli czerwony wszystko to ładnie wygląda.

Nie bedę sie rozpisaywał nie wiadomo jak dużo jak masz pytania pisz PW ! Bankowo pomogę

No i najważniejsze cena takiego zestawu to było 1400 zł tylko że to było kilka lat temu czytaj ok 5 lat.



Radio



Jak się nie mylę to takie głośniki , 160mm bodajże.

SUBA nie posiadam bo jak dałem bas na maxa na tych głośnikach to roznsiło mi auto :) , ale tak jak wcześniej pisałem jestem fanem czystośći jak łupania.

Jeśli chodzi o wzmachol to Blaupunkty cieszą się dobra opinią. Poczytaj troszkę na ten temat.
 

randnd

Użytkownik
Użytkownik
Świetnie ! Dzieki wielkie @bld.

Wbijam na ebay w poszukiwaniu zestawow !
 

Shkuli

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Podstawa to maty wygłuszające, na zwykłej serii odczujesz różnice, nie mówiąc już jak wrzucisz jakieś hertze hsk albo inne
 

sqbnc

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Dokładnie jak mówi kolega wyżej. Wygluszenie przede wszystkim.