1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

CD Projekt podsumowuje 2014 i przygotowuje się do premiery Wiedźmin 3: Dziki Gon

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 20, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon przygotowują się do wielkiej premiery. Według najnowszych informacji prace kreatywne zostały zakończone i teraz nadszedł czas na techniczne przyjemności. Firma przeznaczyła 35 mln dolarów na kampanię marketingową!

    CD Projekt RED postanowiło podsumować ostatnie miesiące prac i studio potwierdza, że cały ubiegły rok deweloperzy skupili się na przygotowaniu do swojej największej dotychczasowej premiery:

    Na konferencji prasowej członek zarządu ds. finansowych spółki Piotr Nielubowicz, który podkreślił, że prace nad produkcją idą zgodnie z wewnętrznym harmonogramem.

    Natomiast Adam Badowski – członek zarządu spółki – poinformował o zmniejszeniu się liczby błędów:

    Warto jednocześnie dodać, że twórcy powinni do połowy kwietnia zakończyć prace nad produkcją, ponieważ zwykle na 5 tygodni przed premierą należy wysłać kod pozycji do tłoczni.

    Adam Kiciński zaznaczył, że firma przeznaczyła 35 mln dolarów na kampanię marketingową:
    Ciekawostką na pewno jest informacja, że pierwsza odsłona tej serii mogła pochwalić się budżetem marketingowym na poziomie 2,5 mln dolarów, zaś kontynuacja otrzymała na promocję aż 10 mln dolarów.

    Otrzymaliśmy również dane dotyczące przychodów firmy za ubiegły rok:

    Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie dostępny jednocześnie w 109 krajach.

     
Wczytywanie...

Poleć forum