1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

CD Projekt Red poprawiło masę rzeczy w Wiedźmin 3: Dziki Gon

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 10, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3223
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Na oficjalnym forum Wiedźmin 3: Dziki Gon można znaleźć wiele interesujących odpowiedzi deweloperów. Część z nich dotyczy przede wszystkim efektów graficznych, które u wielu osób spowodowało wrażenie, że graficznie tytuł został obcięty.

    Przykładem jest efekt zamarzania. Podbito jego rozdzielczość i zastąpiono go innym. Deweloperzy dodatkowo obiecują, że tekstury postaci będą „ostre jak nigdy dotąd.”

    [​IMG]

    Samo środowisko również uległo polepszeniu. Zwrócono uwagę chociażby na cegły. Cel był prosty: poprawić je, aby wyglądały o wiele lepiej wizualnie.

    Wiadomo również, że grę opóźniono na pewno nie z powodu problemów na którejś z platform. Wszystkie edycje (Xbox One/PS4/PC) są poprawiane jednocześnie

    Zwrócono uwagę, że poniższa scena wygląda obecnie dużo, dużo lepiej niż wcześniej.

    [​IMG]

    Dodatkowo wiadomo już, że jeśli kogoś rażą finishery, to będzie można je wyłączyć z menu gry. Wyjaśniono również, dlaczego w trakcie walki konnej czas się spowalnia.

    W dalszej części wypowiedzi deweloper wyjaśnia, że walka konna z początku nie wyglądała najlepiej. Jest w tym pewna prawda, napisałem o tym nawet w playteście. Oryginalnie walka konna nie była przesadnie grywalna ze względu na szybkość całej akcji. Wycelowanie i trafienie przeciwnika graniczyło z cudem. Podobnie zresztą było z kuszą, która również dostała spowolnienie czasu, co mogliśmy zobaczyć na jednym z ostatnich zwiastunów.

    Wiedźmin 3: Dziki Gon pojawi się 19 maja 2015 roku na Xbox One.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. 00000

    00000 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2015
    Posty:
    22
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
  4. KAF4R84

    KAF4R84 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 19, 2014
    Posty:
    201
    Polubienia:
    71
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Siemianowice Śląskie
    Ja kojarzę jakieś źródło w Krynicy-Zdrój...
     
  5. 00000

    00000 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2015
    Posty:
    22
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    Chyba to nie to
     
  6. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    SETH kopiuje wszystkie newsy z innych stron, wklej część newsa w google, a na pewno znajdziesz :)
     
  7. 00000

    00000 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2015
    Posty:
    22
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Płeć:
    Mężczyzna
    No właśnie po to jest źródło bym nie kopał internetu w poszukiwaniu źródła. Obrazków nie da się przybliżyć
     
Wczytywanie...

Poleć forum