1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

CDP RED zapewnia, że zdąży naprawić problemy techniczne w Wiedźmin 3: Dziki Gon

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 9, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28059
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Po ujawnieniu pierwszej rozgrywki z konsolowej wersji Wiedźmin 3: Dziki Gon okazało się, że gra ma dosyć istotny problem z zachowaniem płynności animacji na PS4. Deweloperzy z CDP RED odpowiedzieli na krytykę, która pojawiła się w Sieci i w prasie.
    Jak wiadomo od kilku tygodni na framerate 60 fps nie możemy liczyć na konsolach. Deweloperzy celują w stabilne 30 fps; przy rozdzielczości natywnej 1080p na PS4 oraz w 900p na XONE. Michał Krzemiński odpowiedział w tym kontekście na krytykę ujawnionej wersji PS4. Okazało się bowiem, że w wielu momentach potyczek dochodzi do zauważalnych spowolnień animacji. Pojawił się również problem sporego pop-inu obiektów. Krzemiński zapewniał czytelników redakcji GamingBolt, że CDP RED cały czas udoskonala kod gry.



    Co do tematu natywnej rozdzielczości: deweloper powiedział, że cały czas prowadzone są działania, by podwyższyć rozdzielczość do 1080p na XONE. Nie otrzymaliśmy jednak gwarancji, że taka procedura się powiedzie.

    Jeśli chodzi o PC, to nawet osoby ze słabszymi pecetami nie powinny rozpaczać. "Gra nie zamorduje waszych komputerów, jeśli posiadacie maszynki z niższej półki. Chcemy by wszyscy się świetnie bawili, a nie tylko osoby z najlepszymi pecetami" - wyjaśnił Krzemiński.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Jeśli na PS4 w 1080p klatki spadają, to lepiej niech na XO rozdziałki nie podnoszą. Zdecydowanie wolę stałe 900p@30FPS niż 1080p@10-15FPS.
     
    Jechu lubi to.
  4. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Fajnie, że chcą osiągnąć wyższą rozdzielczość, ale nie kosztem płynności.
    Oby.
     
  5. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Wiesz coś za coś, obydwie konsole powerem nie grzeszą więc z dwojga złego wolałbym ciut niższą rozdzielczość niż wyższą i duże spadki FPS.
    Oby nie skrzanili tego tytułu na konsole, bo wtedy zamawiam wer. na PC, choć z drugiej strony wierzę że RED stanie na wysokości zadania i będzie chociaż dobre 4 za optymalizację na konsole.
     
Wczytywanie...

Poleć forum