1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Cenega powinna się bać? Impakt i IMGN.pro wydają w Polsce coraz więcej gier

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Marzec 18, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Self-publishing self-publishingiem, ale tradycyjni wydawcy wciąż są potrzebni, o czym świadczy wzmożona aktywność dwóch nowych na naszym growym rynku firm.


    Self-publishing, Kickstarter, Steam Early Access, Humble Bundle to najnowsze trendy i słowa klucze dotyczące cyfrowej dystrybucji gier. Cyfrowa dystrybucja gier dotyczy jednak tylko około 10% odbiorców. Jak przy okazji pokazu Enemy Front mówił Marek Tymiński, pudełka to wciąż 90% rynku, nie warto więc z nich rezygnować.

    Właśnie dlatego na polskim rynku wydawniczym pojawiło się dwóch stosunkowo nowych graczy, którzy próbują uszczknąć coś z tego tortu. IMGN.pro ma już doświadczenie w dystrybucji pecetowych symulatorów, do których od niedawna możemy dodać Franko 2. Co ciekawe, nie chodzi tylko o polski rynek, ale też globalny. Firma wspomoże polskiego developera indie w promocji, dystrybucji i sprzedaży tej gry.

    Jak informuje dziś Gram.pl, firma Impakt zajmie się natomiast wydaniem nad Wisłą The Witch and the Hundred Knight. Ten japoński "erpeg" na PS3 pojawi się u nas 21 marca. Oczywiście bez polskiej wersji językowej, ale dobre i to, bo nie zapowiadało się, żeby gra w ogóle w Polsce wylądowała. NIS America, podobnie zresztą jak Tecmo Koei (po wycofaniu się z branży gier rodzimego Galapagos) nie ma w Polsce dystrybutora, a ich gry są nieobecne w sklepach. Ciekawostką może być fakt, że po decyzji Galapagos gry Konami wróciły do CD Projektu, który jeszcze w tym miesiącu wyda u nas Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.

    Wydająca między innymi gry Capcomu, Square-Enix i Bandai-Namco Cenega nie ma czego się bać - Impakt czy IMGN.pro jeszcze długo nie zagrożą jej pozycji, ale mimo wszystko dobrze wiedzieć, że branża wydawnicza odbija się powoli od dna. Oprócz wspomnianych już firm na naszym rynku powoli ożywa zrestrukturyzowany LEM (Call of Duty, Destiny) czy Nintendo, które za pośrednictwem ConQuest Entertainment pojawiło się w Polsce. Nie można też zapominać o zbliżającej się oficjalnej premierze Xboksa One. Idzie lepsze?​



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. noner

    noner Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 4, 2010
    Posty:
    135
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    I bardzo dobrze, Cenega to najgorszy wydawca jakiego znam...
     
Wczytywanie...

Poleć forum