1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Chłodne powietrze z tyłu konsoli

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez akat, Grudzień 9, 2011.

1. akat

akat Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam,
    Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż jestem kompletnym amatorem w kwestii naprawy itd. Xbox'a.
    Od niedawna zauważyłem, że z tyłu konsoli wydobywa się słabo odczuwalne chłodne powietrze.
    Czy w takim wypadku potrzebna jest wymiana pasty termo przewodzącej? Konsola ma 3 lata i jeszcze nic nie było w niej robione, ba nie była nawet otwierana. Nigdy nie miałem z nią problemów, nie wyskakiwały mi żadne błędy. Za wszelakie porady z góry dziękuję.

Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. Dante41k

Dante41k Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    18
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Gorzów Wlkp.
    Wymiana pasty po trzech latach na pewno nie zaszkodzi. Najprawdopodobniej obecna stwardniała i straciła właściwości przekazywania ciepła na radiator. Znajdziesz mnóstwo poradników jak rozkręcić konsolę oraz jak wyczyścić starą pastę i zaaplikować nową. Przeczyszczenie konsoli z kurzu też nie zaszkodzi, bo mógł on osiąść w znacznych ilościach w tunelu i blokować przepływ ciepłego powietrza.

4. akat

akat Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1