1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

HOT! Cichaczem lub na Rambo - twórca systemu walki o Rise of the Tomb Raider

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 20, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Rise of the Tomb Raider odda Larze cały wachlarz broni palnej i materiałów wybuchowych, ale któż by wystawiał wątłą archeolożkę na wrogi ostrzał? Czy przez planszę przemkniecie po cichu czy przy akompaniamencie wybuchów - wybór należy do Was.

    Redaktor serwisu IGN zasiadł do Rise of the Tomb Raider z Philem Therienem, który jest głównym projektantem systemu walki w studiu Crystal Dynamics. Na materiale usłyszycie o trudach w balansowaniu rozgrywki i dopasowywaniu jej pod każdy możliwy styl gry.

    Przypominamy, że premiera gry na konsolach Microsoftu została zaplanowana na przyszły miesiąc, 10 listopada, a posiadacze PlayStation 4 będą musieli poczekać do końcówki przyszłego roku.



     
Wczytywanie...

Poleć forum