1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Co bardziej opłacalne, LT+ 2.0 czy JTAG??

Temat na forum 'Oprogramowanie' rozpoczęty przez Krzysiek - Zamość, Wrzesień 4, 2011.

  1. Krzysiek - Zamość

    Krzysiek - Zamość Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2011
    Posty:
    88
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam, posiadam XBOX Arcade z dyskiem 20 Giga, konsola ma wgrany aktualnie LT+1.91. Po przeczytaniu kilku tematów na tym forum zacząłem poważnie się zastanawiać nad tym aby zamiast kolejnych LT-ków dać do wgrania JTAG. Konsolę mam podpiętą pod neta ale nie gram przez sieć (konto free). W związku z tym mam pytanie co zmienia w konsoli JTAG, czy "czyta" wszelkie kopie zapasowe, jak często trzeba aktualizować JTAG i jak wygląda sprawa z jego "instalacją"?.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. amnesia

    amnesia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2010
    Posty:
    241
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Biorac pod uwage cene do mozliwosci lepiej jtag tym bardziej jak nie grasz na live. Gry odpalisz z dysku (niepotrzebna juz plyta) i nie musisz sie martwic o ap2.5 i xgd3 ico kolwiek tam jeszcze wyjdzie. Co do instalacji to niestety trzeba lutowac plyte glowna, wiec jak nie masz o tym pojecia to raczej samemu sie za to nie brac.

    nabazgrane na LG - P500
     
  4. ...:::Anarkad:::...

    ...:::Anarkad:::... Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 5, 2011
    Posty:
    1905
    Polubienia:
    191
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    jtaga sie nie instaluje, lutujesz na płycie głównej, dzięki jtagowi będziesz mógł odpalać gry z dysku, dlc, gry arcade itd ale jtag+live=ban
     
  5. Krzysiek - Zamość

    Krzysiek - Zamość Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2011
    Posty:
    88
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Na livie nie gram, mam tylko konsole podłączoną pod liva i tyle, co do lutowania to zamierzam oddać konsolę do wyspecjalizowanego serwisu. A orientujecie się jaka cena mniej więcej teraz jest za zrobienie JTAG i czy warto poczekać na nową wersję bo wyczytałem na forum że ma wyjść jakiś nowy JTAG.
     
  6. onix212

    onix212 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2008
    Posty:
    1981
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Śląsk
    nikt nie wie jak to rozwiaza czy nowe lt czy nowy jtag czas pokaze
     
  7. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    A jaką masz wersję dasha w konsoli ? Bo jeśli większą niż 7371 to jtaga nie zrobisz i pozostanie Ci czekać na tą nową wersje jtaga ( reset glitch hack ).
     
  8. Krzysiek - Zamość

    Krzysiek - Zamość Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2011
    Posty:
    88
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    A więc tak: Data produkcji to 2008-07-25 a dash to 2.0.13599.0 LT+1.91
     
  9. onix212

    onix212 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 28, 2008
    Posty:
    1981
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Śląsk
    tylko wchodzi w gre lt 2.0 lub nowy jtag lub zamiana tej konsoli na konsole z jtag
     
  10. Krzysiek - Zamość

    Krzysiek - Zamość Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2011
    Posty:
    88
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Dzięki za odpowiedź. W takim razie poczekam na tą nową wersję jtag.
     
  11. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
    słuchaj nie porównuj tych dwóch rzeczy bo flash kosztuje 50 zł a jtag bedzie kosztował z 5 x tyle....
     
  12. amnesia

    amnesia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2010
    Posty:
    241
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ale jtag robisz raz a flash w tym roku juz chyba z 3 - 4 razy nowy sie pojawil. Biorac pod uwage ostatnie posuniecia ms to flashowanie wychodzi drozej i daje duzo mniejsze mozliwosci.

    Opeael rozumiem ze boisz sie ze klienci ci pouciekaja ale spojzmy prawdzie w oczy. Jesli ktos nie zrobi sobie sam flasha to wychodzi mu drozej niz jtag.

    nabazgrane na LG - P500
     
  13. freak10

    freak10 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 26, 2010
    Posty:
    106
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    czy gry ktore sa pod jtaga pojda na LT 2.0?
     
  14. amnesia

    amnesia Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2010
    Posty:
    241
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Wlasnie specjalnie po to tworzony jest 2.0! Czytaj troche zanim zadasz pytanie.

    Mnie bardziej intryguje jak zostanie rozwiazanie nagrywanie na DL ktore maja max pojemnosc 7.96gb a xgd3 ma 8.07gb bodajze.

    nabazgrane na LG - P500
     
  15. TigraTeam

    TigraTeam Banned

    Dołączył:
    Listopad 8, 2009
    Posty:
    4128
    Polubienia:
    513
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bielsko-Biala
     
  16. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica

    i tu sie mylisz bo połowa uzytkowników nie chce miec jtag bo po pierwsze są świadomi ze nie wykorzystają jego potencjału a po drugie nie chcą mieć lutów w konsoli.... a co do klientow to ja się nie boję bo jtagi też robię heh


     
  17. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Plyta dl ma 8,5gb wiec tak samo bedzies nagrywac na takie same plyty.

    Sent from my LG-P920 using Tapatalk
     
  18. SIEDZE

    SIEDZE Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2010
    Posty:
    542
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Zakładzie Karnym
    A ten nowy jtag ma jakąś roboczą nazwę ? bo robiąć u kogoś jtaga nie chcę mieć sytuacji że wgra mi jakiegoś starego i będzie jakaś lipa...
     
  19. opeael2

    opeael2 Pomocnik Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2010
    Posty:
    6154
    Polubienia:
    390
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Nidzica
  20. SIEDZE

    SIEDZE Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 25, 2010
    Posty:
    542
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Zakładzie Karnym
    Ja wiem, ale wiadomo jak to (bez urazy) "dorobkiewicze" wciskają komuś kto się słabo zna na "wnętrznościach" xboxa... więc jak z tą nazwą ?
     
  21. bartek049

    bartek049 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 4, 2010
    Posty:
    137
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    jtag v2 lub reset glitch hack te dwie nazwy najlepiej określają nowego jtag'a
     
Wczytywanie...

Poleć forum