1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

co jest nie tak...zdjecia i opis problemu z BF bad company

Temat na forum 'Problemy' rozpoczęty przez tomasz222, Marzec 1, 2009.

  1. tomasz222

    tomasz222 Banned

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    484
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bochnia kolo Krakowa
    pobierane od Wreki..i nie wiem co jest nie tak....stracilem plyte i mam teraz pytanie jak nagrac zeby dzialalo bo pierwszy raz mi sie cos takeigo przytrafilo.......gra sie pobrala bez problemu ...jak rozpakowalem to w folderze pojawilo sie cos takiego ImageShack - Image Hosting :: 01032009a.jpg nie widzialem pliku dvd wiec kliknolem na pierwszy plik w tym foldzerze co jest na zdjeciu i zaczelo na nowo wypakowywac ..i w efekcie koncowym powstalo to ImageShack - Image Hosting :: 01032009001v.jpg czyli normalnie gra spakowana 7.60gb i plik dvd..wszedlem jak zawsze w clone CD ..nagrywanie 2.4 ..wsadzilem gre do konsoli i wyskakuje DYSK Z ROZNYMI MATERIALAMI...co jest nie tak???? prosze o jakies konkretne wytlumaczenie i rade bo strasznie mi zalezy na tej grze.....przeciez jest chyba wszystko ok...no ale jednak gdzies jest jakis blad..dzieki za porady..
     
  2. Lotnik421 Xbox One

    Ja z swojej strony polecam
  3. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    sprobuj imgburnerm. (clona nie uzywam wiec nie pomoge) pliki wygladaja wporzadku powinno odpalic
     
  4. kamilokamilo18

    kamilokamilo18 Banned

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    moim zdaniem tez git ale ja tez nagrywam img burnem i wrzucam do nagrywania plik.dvd
     
  5. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    czlowieku a slepy ty ze te 2 kolo pliku DVD to .RAR?sie dziwisz ze niedziala?WYPAKUJ TO



    (glupota ludzka nie zna granic,zamiast popatrzec i pokombinowac to od razu pisza na forum,a co tam)



    @UP
    Znawcy sie znalezli,tez niepopatrza tylko od razu powtarzaja 'nagraj imgburnem'...
     
  6. DusiekPL

    DusiekPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 1, 2008
    Posty:
    277
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Grójec
    No masz racje głupota ludzka nie ma granic. Ale na przyszłość zawsze spójrz najpierw na siebie a potem na innych i komentuj.;) Akurat ten plik, jak to ty powiedziałeś "rar", jest to iso do nagrania. Czasami jak się instaluje WinRar to pokazuje się takie okienko w którym wybierasz jakie pliki owy program ma odczytywać. Widocznie kolega wyżej zaznaczył równierz ISO. Co do obrazu to spróbuj ImgBurn. Ja nagrywam nim i ani jednej płytki zepsutej, natomiast na CloneCD psuło mi co jakiś czas kilka płytek.
     
  7. tomasz222

    tomasz222 Banned

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    484
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bochnia kolo Krakowa
    akuraty teraz to tobie bedzie glupio bo jestes w duzym bledzie...bluzgasz na kogos nie majac racji....nic nie musialem rozpakowywac... wypalalem tak samo jak wtedy co upalilem tylko teraz uzylem IMGBURNA i wszystko dziala...nic nie musialem wypakowywac..wiec nastepnym razem jak bedziesz komus dawal rady to pomys czy sa dobre bo w tym przypadku calkowicie nie trafiles......temat do zamkniecia.gra juz dziala
     
  8. hypnos

    hypnos Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 5, 2009
    Posty:
    146
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    JO81SX
    To, ze wyswietla ikone archiwum to nic dziwnego. Po prostu pliki *.ISO ma skojarzone z WinRAR'em.

    Sprawdzales moze XDVDMulleter ten plik? Jezeli nie bedzie potrafil tego ugryzc, wypluwajac komunikat o niepoprawnym formacie obrazu ISO, to moze zostalo to jakos podwojnie spakowane (choc samemu nie chce mi sie wierzyc).
     
  9. tomasz222

    tomasz222 Banned

    Dołączył:
    Listopad 26, 2008
    Posty:
    484
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Bochnia kolo Krakowa
    nic nie sprawdzalem w XDVD,,,,,wszystko juz dziala...chyba jednak przezuce sie na IMGburn a clone cd wywale.:)
     
  10. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    to sie popisales inteligencja miedzianek ;)
     
  11. miedzianek

    miedzianek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2009
    Posty:
    1045
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Białystok
    sorka ale u mnie np pokazuje typ ISO nawet jak ikonka winrara jest wiec temu ten blad,byc moze przez ten moj shell;)
     

Wczytywanie...

Poleć forum