1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Co kupić

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez sebazgr, Sierpień 30, 2012.

1. sebazgr

sebazgr Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć , jestem kompletnie zielony w temacie Xboxów . Nie chciał bym abym znów popełnił błąd i kupił kolejny syf jaki to już kilka razy udało mi się kupić na allegro . Aby znów nie popełnić takiej gafy chciałbym pokazać wam kilka których sam wybrałem , jeśli nie są one z byt dobre bardzo wdzięczny byłbym gdybyście podali jakieś swoje propozycje . Dodam jeszcze że zależy mi na pewnym sprzęcie który będzie miał gwarancje , oraz aby nie miał założonej blokady . Kinect może być w zestawie lub nie ( mam nadzieje że można później dokupić ) .

1.NOWY XBOX 360 4GB SLIM +PAD KINECT READY NAJTANIEJ (2566498030) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    2.XBOX 360 4GB SLIM + KINECT + PAD + 15 GIER + HDMI (2566497779) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    3.NOWY XBOX 360 S 4GB + 2 PADY + KINECT READY! 24H (2586491369) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
    4.XBOX 360 4GB SLIM + KINECT + PAD + 15 GIER + HDMI (2566497779) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.