1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Co naprawi najbliższa łatka do Battlefield: Hardline?

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 3, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Mimo, że łatki jeszcze nie ma, to Visceral Games już teraz ujawniło, co zostanie przez nich poprawione i załatane w pierwszej, konkretnej aktualizacji gry.

    Lista zmian jest dosyć długa, więc zerknijmy co tam pichcą panowie z Visceral.

    Poprawki

    • Poprawiono zwiechy serwera w trybie Rescue
    • Zwiększony limit map w rotacji do 150
    • Dodano opcję ustawienia limitu czasowego na zero w trybie Blood Money
    • Poprawki w działaniu serwerów
    • Naprawiono licznik czasu w trybie Conquest gdy ten ustawiony był na ponad 800
    • Naprawiono błąd, który powodował brak możliwości wyrzucania graczy z drużyny jeśli pierwotny lider rozłączył się w trakcie gry
    • Poprawiono przyznawanie nagrody za osiągnięcie 10 rangi w becie
    • Poprawki w Lewolucji gdzie zdarzało się na mapie Derailed teleportować graczy z jednego punktu do drugiego bez powodu
    • Poprawiono exploity pozwalające na zbieranie kasy przez sufit w trybie Blood Money
    • Poprawiono wartość licencji na Uzi do prawidłowych 50 tysięcy
    • Poprawiono rzadkie zwiechy na ekranie customizacji
    • Wiele innych poprawek w stabilności gry
    Zmiany w rozgrywce

    • Zwiększono liczbę ticketów w Duzym Podboju do 999 oraz w mały do 600
    • Zmniejszono rykoszet amunicji
    • Poprawki w FLIR/IRNV
    • Zmniejszono liczbę aminucji RPG na tyłach samochodów
    • Poparawki w punktach odrodzenia w trybie TDM
    • Naprawiono błąd pozwalający na pominięcie licznika czasu przez wciskanie START
    • Zmniejszono moc i wytrzymałość kanapy (easter egg)
    • Poprawiono błąd z podłączaniem się do nieprawidłowych serwerów
    • K10: zmniejszono maksymalne obrażenia do 33 i ustawiono minimalne na 8
    • Saiga i PTR: zmniejszono odrzut
    • HCAR i HK51: zmniejszono odrzut by zbliżyć broń do SCAR-H i SA-58
    • .410 Jury: Zmniększono obrażenia od jednego naboju
    • FMG-9: zwiększono obrażenia od naboju do 25 czyniąć broń efektywniejszą
    • Obrażenia od karabinów bojowych zwiększono do 25
    • Zmniejszono minimalne obrażenia zadawane przez AKM do 24
    Oczywiście nie jest powiedziane, że wszystkie zmiany pojawią się na konsolach lub to, że nie będzie ich więcej. Ale sprawy balansu gry pojawią się na każdej platformie.

     
    NikoBellic91 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum