1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Co powinienem wiedzieć kupując xboxa przerobionego??

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez xXRazzorsXx, Kwiecień 5, 2013.

1. xXRazzorsXx

xXRazzorsXx Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Tak jak w temacie. Co powinienem wiedzieć kupując xboxa 360 przerobionego?? Jestem kompletnie zielony Za jaką kase +/- moge go dostać? Lepiej szukać na portalach aukcyjnych, czy może w lombardzie?

2. Lotnik421 Xbox One

3. Velthar

Velthar Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Strzelin
    Wolałbym kupić nieprzerobionego i przerobić. Przerobiony może być już nieźle zajechany. A w aukcjach są opisy czy można przerobić czy nie. Ja kupiłem Elitke jaspera za650zł i przerobiłem. Konsola jak nowa.

4. mariusz1190

mariusz1190 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    106
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    w-wa
    to zależy jaką chcesz mieć przeróbkę? bo jest kilka rodzaji , np : rgh odpalanie gier bez płyt ale brak możliwości grania przez xboxlive albo przeróbka LT to przeróbka napędu odpalasz gry z płyt i masz możliwość grania przez xboxlive, a gdzie kupować to lepiej tu na forum poszukaj ludzi którzy tym się zajmują , a cena to zależy od przeróbki i modelu konsoli

5. xXRazzorsXx

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  6. Velthar