1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Co wybrać?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Deathy, Maj 24, 2016.

1. Deathy

Deathy Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!

Jako że jestem totalnie zielona a chce sobie umilić życie i kupić xboxa szukam rady. Na jaką konsole patrzeć? Jaki model? Myśle o kupnie używanej przerobionej konsoli tylko nie wiem jaki model. Mam dostęp do xboxa 360 elite przerobionego. Czy warto kupić?

2. Lotnik421 Xbox One

3. kuleczka91

kuleczka91 Dziewczyna Dziewczyna Xbox One Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    1880
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Po pierwsze pytanie jak będziesz grać czy wolisz nie móc grać po sieci i móc wrzucać gry na dysk twardy (RGH), czy móc grać w multiplayer, ale gry musieć nagrywać na płyty + posiadać specjalną nagrywarkę do tego (LT 3.0), granie po sieci wtedy wymaga wykupienie abonamentu Xbox Live Gold tak jak w normalnej oryginalnej konsoli ;) A tak szczerze warto Ci kupować przerobionego X360 skoro używane gry na konsolę są w cenach 10-30zł, a te "nowsze tytuły" wyrwiesz za 50-70 ;) Im człowiek ma więcej gier tym nie wie w co grać ;)

4. Deathy

Deathy Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1