1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

co zrobić by pes 13 i dc 2 działały

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez kaparri, Styczeń 12, 2013.

1. kaparri

kaparri Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam,
    na początku zaznaczam, że jestem laikem w tych sprawach... Chciałbym aby na Xboxie chodziły gry PES 13 i Dance Central 2. Xbox 360 arcade ma (chyba LT 2.0) dash 2.0.13599.0, przerabiany był ponad rok temu. Takie gry jak Fifa12, PES 12, Fable III, HFS shift II sam sobie na laptopie wypalałem i chodzą bez problemu i tu jest moje pytanie co zrobić aby wyżej wymienione gry chodziły? czy trzeba zanieść aby wgrali LT 3.0? Czy trzeba się zaopatrzyć w nagrywarkę ihas i czy da się ją podłączyć do laptopa?
    serdecznie pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. ROBI772

ROBI772 RGH Użytkownik

Polubienia:
    606
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    PZL
    PES13 to XGD3, wiec wgra topologydata pod LT+2.0 i powinno działać, tylko na dysk możesz mieć problem z zainstalowaniem, możesz spróbować tricku z MP3.
    DC2 to XGD2, przepuść tylko przez abgx360 żeby sprawdzić czy błędów nie ma i możesz nagrywać.

1 osoba to lubi.
  4. akwarium25

akwarium25 Banned

Polubienia:
    234
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Top Secret:)