1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Codemasters: GRID: Autosport wyróżnia się na tle konkurencji

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Czerwiec 5, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28075
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Twórcy GRID: Autosport zapewniają, że mają jedyną w swoim rodzaju recepturę na grę wyścigową. O tym, co wyróżnia nową produkcję Codemasters na tle konkurencji opowiada James Nicholls.

    [​IMG]

    - Gry spod znaku GRID wyróżniają się tym, że są o ściganiu. Nie są to symulatory jazdy, ale gry. Są balansowane jako gry wideo i budowane w taki sposób, by stworzyć doświadczenia pokazujące jak to jest być kierowcą wyścigowym. To ważny wyróżnik, który sprawia, że GRID jest inne od wszystkich pozostałych gier - tak James Nicholls z Codemasters opisuje to, w jaki sposób GRID: Autosport wyróżniać się będzie na tle konkurencji: Driveclubu czy Project CARS.

    - Uważamy, że doświadczenia płynące z wyścigów bazują na sztucznej inteligencji, celach jakie wyznaczasz sobie w trakcie wyścigu i atmosferze stworzonej wokół ciebie w taki sposób, by przekonać cię, że jesteś kierowcą wyścigowym, w samym centrum akcji. GRID: Autosport zawiera to wszystko, jak również uczucia związane z uczestniczeniem w pięciu zupełnie różnych współczesnych konkurencjach wyścigowych. Co jeszcze ważniejsze, uwypukla rozmaite umiejętności i techniki, których potrzeba by odnieść zwycięstwo w każdej z nich - tłumaczy.

    GRID: Autosport zadebiutuje jako pierwsze spośród wymienionych tu tytułów - premiera w Europie zaplanowana jest na 27 czerwca. Spekuluje się, że Driveclub betatestów doczeka się w lipcu, zaś na Project CARS będzie trzeba poczekać do listopada. Nie wolno również zapominać o The Crew i nowo zapowiedzianej Forzy Horizon 2, które ukażą się jesienią. Jak wysoko pozostałym przedstawicielom gatunku poprzeczkę zawiesi produkcja Codemasters? Przekonamy się już za niespełna miesiąc.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum