1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

coś z napędem??

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Sensei, Sierpień 31, 2008.

  1. Sensei

    Sensei Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2008
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Kupiłem sobie właśnie nowe x-a wersja Elite. Zostawiłem go siostrzencowi. Kiedy wpadłem do niego po konsole powiedział że Głośno chodziła przez moment i teraz tnie mi sie SC IV (w ta gre własnie grał ;/)gierka nowa oryginalna.Nie wiecie co sie mogło stać?? To wina napędu czy Gry?? Z góry Dzięki za odp.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. cux

    cux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2008
    Posty:
    558
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: coś z napędem??

    No Soul Calibur nawet minimalnie nie przycina, pelne 60fps'ow, takze nie wina gry,ale byc moze plyty? Co masz na mysli piszac, ze sie tnie? Moze kuzyn Ci ja porysowal po prostu? Albo jest popalcowana? Sprawdz to. Ciezko cokolwiek powiedziec...
     
  4. Sensei

    Sensei Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2008
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: coś z napędem??

    Pytałem siostrzeńca czy robił cos z płytką albo xbox'em. Powiedział że płytki nie wyjmował ale postawił xbox'a Pionowo na łóżku (Grał na leżąco) a ten przewrócił sie (na łóżku)i jak był w Poziomie to głośno zaczoł chodzić (przez kilka sekund) a potem już normalnie tylko że płytka zaczeła się zacinać ;/ Czy to możliwe że napęd porysowal płytkę?? Jeśli tak to czy porysuje mi następne płyty czy nie???
     
  5. incubus

    incubus V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 1, 2008
    Posty:
    629
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Ruda Śląska
    Odp: coś z napędem??

    Uduś siostrzeńca pewnie porysowało ci płyte.
     
  6. Piri

    Piri V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 23, 2008
    Posty:
    529
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Włoszczowa :)
    Odp: coś z napędem??

    Nie , nie porysuje ci kolejnych plyt , ale Soul jest tylko do regeneracji albo do smieci .
     
  7. Sensei

    Sensei Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2008
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: coś z napędem??

    Regeneracji?? Jak to zrobić??Giere mam dopiero od niecałych 2 dni ;/ i zabulilem za nią 220 zł w mm więc mi zalezy na niej ;/
     
  8. Piri

    Piri V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 23, 2008
    Posty:
    529
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Włoszczowa :)
  9. Sensei

    Sensei Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2008
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: coś z napędem??

    Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie ta gra to oryginał bo niestety mam napęd Lite-on więc jak oddam ją do tej regeneracji to czy będzie mi ona chodzić w konsoli czy nie??
     
  10. Piri

    Piri V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 23, 2008
    Posty:
    529
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Włoszczowa :)
    Odp: coś z napędem??

    Jakby nie chodzila , to bym nie pisal o regeneracji tylko odrazu o smietniku . Bez problemow bedzie chodzila . Zabiles juz siostrzenca?
     
  11. Sensei

    Sensei Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2008
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: coś z napędem??

    Aha :) Dzięki za pomoc jestem Ci BARDZO wdzięczny :). Siostrzeniec jeszcze żyje ale już chyba sobie nie pogra na mojej konsoli dodatkowo zapłaci za regeneracje płyty :p
     
  12. Brzuzka

    Brzuzka Banned

    Dołączył:
    Lipiec 15, 2008
    Posty:
    101
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Odp: coś z napędem??

    w instrukcji jasno pisze zeby nie kłaść konsoli na łóżku szczególnie na pościeli, bo moze nie mieś wystarczająco powietrza(pofałdowana pościel zasłania otwory) lub może sie przewrócić. A gdy sie przewraca to rysuje płytki.
    Naprawiaj SC 4 i graj:p a siostrzeńcowi niech ziemia lekka będzie
     
  13. mateusz_gosc

    mateusz_gosc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2008
    Posty:
    228
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: coś z napędem??

    moim zdaniem to nie tylko płyta pójdzie do regeneracji .... bo płyta musiała nieźle przeszlifować soczewke lasera ...
    za czasów PS2 kiedy kalibrowałem laser płyta (GT3) wypadła z "kręgu" i tak przeszlifowała soczewkę że laser za 250 zł był do wyrzucenia ...

    tak więc zastanów się komu dajesz konsole.

    pozdr.
     
  14. Piri

    Piri V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 23, 2008
    Posty:
    529
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Włoszczowa :)
    Odp: coś z napędem??

    Tylko ze w X to nie laser szlifuje plyte :p A ps2 to jak wszystko z firmy sony - slabe lasery . Najlepszy laser mial PSX . Ale to juz nie na temat
     
  15. mateusz_gosc

    mateusz_gosc Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2008
    Posty:
    228
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: coś z napędem??

    no to co rysuje płyte jak nie laser ? soczewka jest najbliżej płyty ... i mały wstrząs powoduje że płyta gdy obraca się z wielką prędkością dotknie soczewke przez pół sekundy a już mamy zeszlifowaną soczewke i płyte ...

    zresztą kiedyś były problemy ze starymi xboxami bo rysowały płyty ... a rysy wyglądały identycznie jak by je porysowała soczewka (bo co innego znajduje się tak blisko płyty i najbliżej jej środka ?? może wystające kaleblki ? a może plastiki są bliżej płyty żeby czytały jej zawartość ? NIE ! bo soczewka jest najbliżej płyty i to ona jedynie może zarysować powierzchnię płyty)

    pozdr.
     
  16. Sensei

    Sensei Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2008
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: coś z napędem??

    Raczej soczewke od lasera mam dobrą bo obejrzałem dzisiaj film na moim x-ie na płytce która była porysowana(nie tak mocno jak mój SC IV). Zobacze co będzie jak zregeneruje płytke
     
  17. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: coś z napędem??

    mateusz_gosc jak byś miał chodź trochę pojęcia o elektronice to wiedziałbyś jak działa pozycjonowanie elektromagnetyczne i że przy tak precyzyjnej reakcji tegosz zjawiska nie jest możliwe dotknięcie soczewki o powierzchnie płyty nawet na 1ns.

    Oczywiście każdy ma prawo do własnej opini.
     
  18. cux

    cux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2008
    Posty:
    558
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: coś z napędem??

    No to kolego Sensei sam sobie odpowiedziales: plyta w srodku kreci sie z bardzo duza predkoscia, skoro xbox stal poziomo i w trakcie gry sie przewrocil to przeciez jasne, ze z plyta musialo cos sie stac. Ciesz sie, ze w srodku sie nie zlamala. . Poza tym ten twoj kuzyn mysli?! Jak mogl polozyc x'a na łozku?!

    P.S.
    Moj pies tez przewrocil mi x'a kiedy dbz byl w napedzie, na szczescie nic sie nie stalo, a trzasnal porzadnie. ;)
     
  19. Sensei

    Sensei Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2008
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: coś z napędem??

    Płytka wróciła z regeneracji i nie tnie sie juz tak jak kiedyś ale w niektórych momentach sie zacina ;/
     
  20. sebolek

    sebolek Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 19, 2008
    Posty:
    443
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Legionowo
    Odp: coś z napędem??

    wiesz jest lepiej niż po zajściu ale nigdy nie będzie lepiej niż przed :p to jest proste
     
Wczytywanie...

Poleć forum