1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Counter-Strike: Global Offensive - nowe, konkretne informacje!

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez p1teReq., Sierpień 13, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. p1teReq.

    p1teReq. Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 9, 2011
    Posty:
    147
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    [​IMG]

    Wczoraj Valve oficjalnie zapowiedziało Counter-Strike: Global Offensive – kolejną odsłonę znanego sieciowego shootera. Twórcy gry nie ujawnili przy tym zbyt wielu informacji. Tych dostarczył jednak Craig Levine, znany szerzej jako Torbull – eSportowiec, który był źródłem pierwszych plotek o produkcji.


    Jak dobrze wiemy, Levine został zaproszony do siedziby Valve, by tam przetestować powstającego Counter-Strike: Global Offensive. I to właśnie on ujawnił, jako pierwszy, istnienie gry. Serwis G4TV skontaktował się z tym zawodowym graczem, który zdradził kilka nowych, ciekawych informacji o produkcji.

    Jak twierdzi Levine, wersja, w którą miał okazję zagrać, znajdowała się w fazie próbnej bety. A to oznacza, że jeszcze wszystko może się w Counter-Strike: Global Offensive zmienić. Na razie wiadomo, że na pewno pojawią się zarówno „każualowe” tryby rozgrywki (cokolwiek miałoby to znaczyć), jak i nastawione na rywalizację. Valve obiecuje również wsparcie dla serwerów dedykowanych.

    Prócz ujawnionych już map Dust i Train, liftingu doczekają się także Dust2, Inferno i Nuke – to właśnie na nich Levine i jego zespół toczyli rozgrywki. Twierdzi, że wszystkie lokacje wyglądają „pięknie”, a wygląd postaci, ich animacje i modele broni również są ładne. W pełnej wersji gry znajdzie się jeszcze jedna, tajemnicza miejscówka.

    Według Levine’a, elementem, który wymaga największych poprawek, są w chwili obecnej bronie. Twórcy gry chcą bowiem stworzyć bardziej zbalansowany system „gnatów”, który wykroczy poza cztery główne pukawki (czyli AWP, MK4, AK i Deagle). Valve chce, aby karabiny maszynowe dobrze się sprawowały na średnim dystansie, a strzelby na bliskim. Torbull dodał również, że na razie AK i MK4 wydaja się słabe i nieprecyzyjne, podczas gdy karabiny maszynowe, takie jak P90, są zbyt potężne. Wśród innych broni znajdą się ciężkie karabiny maszynowe, pistolety i strzelby.

    W Counter-Strike: Global Offensive w naszym arsenale pojawią się także dwa nowe przedmioty – koktajl Mołotowa i granat dźwiękowy. Ten pierwszy kosztuje w grze 850 dolarów i działa jak typowy koktaj Mołotowa. Natomiast granaty dźwiękowe emitują dźwięk wydawany przez broń i – jak mówi Levine „wytwarzają iluzję obecności gracza”. W chwili obecnej, gdy rzucą je terroryści, generują odgłosy AK lub Glocka. Z kolei, kiedy rzucają je antyterroryści, słyszymy dźwięki M4 lub USP. Zawodowi gracze zasugerowali Valve, by zamiast tego granaty emitowały dźwięki broni noszonej przez nasz zespół. Według Levine’a, oba nowe przedmioty mają potencjał, aby zmienić tradycyjny sposób rozgrywki na znanych już mapach. Warunek: muszą one zostać zrealizowane dobrze.

    Według Torbulla, Valve eksperymentuje również z automatycznym wyposażaniem na początku każdej rundy losowych antyterrorystów w specjalną broń – na przykład bombę terrorystów.

    Twórcy Counter-Strike: Global Offensive testują także możliwość dania każdemu graczowi na początku każdej rundy pełną zbroję i kamizelkę kuloodporną. W związku z tym Valve chce jednak poprawić ceny niektórych broni, a także ilość zdobywanych wirtualnych pieniędzy w ten sposób, by wszystko odpowiednio zbalansować.


    źródło cd-action.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. bvb20

    bvb20 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Wrzesień 27, 2009
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    pL
    gra może być dobra ;)
     
  4. Sairus1988

    Sairus1988 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    52
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Wysokie Mazowieckie
    Na tą grę będzie trzeba zwrócić szczególna uwagę, może być bardzo ciekawie zwłaszcza że dostaniemy ją w arcade.
     
  5. RaF20B

    RaF20B Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 25, 2010
    Posty:
    112
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Opole
    Myślę że sprzeda się bardzo dobrze,kto wie może przebije nawet popularność Castle Crashers.
     
  6. Skolud

    Skolud Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2009
    Posty:
    1017
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Mysłowice
    Jeśli uda im się zrobić dobrą wersje na konsole to pod względem multi ma szanse zmieść CoDa i BFa a Ty tutaj z Castle Crashers wyjeżdzasz...
     
  7. sheriffxPL

    sheriffxPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 16, 2009
    Posty:
    353
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    Nie wyobrażam sobie CS'a na konsoli, tak samo jak nie wyobrażałem sobie Quake Arena, no a jednak zrobili. Jak to wyjdzie na XBLA, to pewnie będzie trial, przetestuje i zobaczę, ale jakoś się nie nastawiam na ten tytuł.

    @Skolud
    Proszę Cię..... na konsolowy CS nie ma szans zmieść COD'a. COD jest skrojony na konsole, granie w COD na PC nie ma sensu, bo nie jest to typowo skillowy shooter gdzie liczy się precyzja, poza tym CS nie jest zbyt popularny za oceanem.
     
  8. Skolud

    Skolud Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 7, 2009
    Posty:
    1017
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Mysłowice
    Nigdy nic nie wiadomo. Ja nie mówie, że tak będzie ale kto wie? Trzeba poczekać przynajmniej do pierwszego gameplaya lub otwartej bety ;]
     
  9. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    W takim razie dziękujemy za to gówno. Casualizacja w najlepszym shooterze jaki kiedykolwiek wyszedł? Dziękuję jeszcze raz serdecznie. Pchać się na konsole i przez to okrajać grę, dodawać jakieś popierdółki typu celowanie przez celowniki itp.? Po kiego grzyba?

    Nie mogą zrobić klasycznego remake'u CS'a 1.6 tylko znowu robią gówno pokroju Source...

    Kolejna sprawa - po co serwery dedykowane? Niech zrobią jak w 1.6 - każdy stawia u siebie serwer, albo wykupuje od firmy hostingowej i wszyscy zadowoleni.

    Osłabienie M4, AK, AWP czy Deagle'a ?!?! Co to ma urwa być? Przecież logiczne jest że mają być bronie które za kupę kasy dają nam ogromną przewagę i siłę rażenia, ale nie - przecież każuale muszą mieć jak coś ugrać...

    Koktajl mołotowa i granat dźwiękowy? No comment.

    CT z bombą? Przecież to terroryści mają wysadzić pakę na bombsite'cie, a nie CT...

    Dając kamizelkę i pełną zbroję może niech od razu na początku dadzą mi karabin maszynowy albo snajperkę jak w Cod - że jeden strzał zdejmuje każdego - widać coraz bardziej durne pomysły.

    Najlepiej niech dadzą ceny niższe tak żeby po jednej rundzie każdy stał z AWP i patrzył na de_dust 2 na respa przeciwników... Kolejny mądry pomysł, który ma chyba uprościć granie konsolowcom.

    Jeżeli to ma tak wyglądać to nie wróże tej grze sukcesu. Będzie to gówno pokroju Counter Strike Source i prawdziwi gracze CS'a zostaną przy 1.6.

    AMEN!
     
  10. PiotroZ

    PiotroZ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 17, 2009
    Posty:
    248
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Warszawa
    Nie krzycz tak, proszę. Mi osobiście 1.6 nie przypadł do gustu. Nie wiem czemu, po prostu nie. W Source przegrałem 5 lat i uważam, że to fajny CS. Może wydadzą stosownego patcha który bardziej nastawi grę na typowego hardcore'a. Ja i tak nie zakupię tej gry bo po prostu wg. mnie istnieją lepsze shootery. Shootery z większymi możliwościami. Owszem, CS był czymś wyjątkowym i nadal jest, ale ja oczekuję czegoś więcej od FPS-ów.
     
  11. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Przecież ten CS GO się nie sprzeda w grubych milionach jak wiodące FPSy na konsole bo ma staroszkolny model rozgrywki. Zero lvli, zero perków, urozmaiceń, cały czas obrabianie tego samego, gracze konsolowi chcą od FPSów by czuć postępy w graniu, nawet na multi. W przypadku CoDa czy BFa po graniu okrągły miesiąc nasza postać będzie inna niż przed miesiącem, będzie miała wyższy lvl, nowe bronie, blaszki, perki, bóg wie co, a w CS? Czy będziesz grał cały miesiąc czy zagrasz 2 dni i wrócisz po 3 miechach do niej to się nic nie zmieni. Dla jednych to dobrze, dla drugich źle, gracze konsolowi raczej takich rozwiązań nie chcą
     
  12. sheriffxPL

    sheriffxPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 16, 2009
    Posty:
    353
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Lublin
    CS to typowa gierka dla hardcore'owców i wyśmienity tytuł do e-sportu, ale nie oszukujmy się to nie jest tytuł na konsolę. Konsola to głównie graczy, którzy chcą się dobrze bawić wyluzować, a nie w pocie czoła przez kolejne godziny, dni, miesiące, lata nabywać skill'a (tak jak to było w CS).
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum