1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Crackdown 3 będzie masywne. Twórcy rozmawiają o tworzeniu lokacji

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 13, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28107
    Polubienia:
    3214
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Deweloperzy zdają sobie sprawę z tego, jak ważną rolę w Crackdown 3 odgrywa tworzone przez nich miasto, przez co należy zadbać m.in. o jego właściwe urozmaicenie.

    Obszary miasta zdominowane przez nieprawych adwersarzy rozpoznamy po tym, jak one wyglądają w nich budynki i jaki jest ich styl architektoniczny. Przez miasto ciągną się także naprawdę długie budowle oraz systemy sieci metra czy elektryczności, z którymi wejdziemy w interakcje.

    Crackdown 3 postawi na opowiadanie historii poprzez otoczenie. Wyczytamy ją m.in. ze zmian w demografii czy rozłożeniu sił w mieście.

    [​IMG]

    Twórcy liczą na uzyskanie uczucia wiarygodności lokacji. W związku z tym elementy miasta tworzone są w chronologicznej kolejności. Ma to zaowocować "wspaniałym wyczuciem miejsca i przestrzeni".

    W tej szklanej i betonowej dżungli znajdziemy także elementy interaktywne na różne sposoby: ruchome platformy, windy czy niesprecyzowane jeszcze obiekty, które posłużą za środek do przemieszczania się.

    Interakcja to także destrukcja, jakiej ma być w grze pod dostatkiem. Autorzy Crackdown 3 chcą zmieścić w swoim tytule jak najwięcej "zabawek", czyli interaktywnych obiektów, które swobodnie wykorzystamy w rozgrywce.

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5423
    Polubienia:
    1668
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Crackdown na X360 był dla mnie bardzo dobrą grą. Wiadomo miała parę błędów ale ogólnie jako gra sprawiła mi bardzo wiele radości. Mam nadzieje, że C3 będzie też dobrą grą (jak nie bardzo dobrą - by nie zapeszyć :) ).
     
Wczytywanie...

Poleć forum