1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Criterion mądrze o możliwościach konsol

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez TymonPRO, Czerwiec 14, 2009.

  1. TymonPRO

    TymonPRO XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 7, 2008
    Posty:
    624
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Studia developerskie prześcigają się w wyciągnięciu magicznych "100% mocy" z obecnej generacji sprzętu do grania - twórcy serii Burnout proponują im zimny prysznic.

    Dość regularnie się zdarza, że jakieś studio developerskie powie głośno "nasza nowa gra wyciąga 100% mocy PS3 / X360 / suszarek do włosów!", wywołując tak potrzebne zamieszanie wokół premiery danego tytułu. Czy ktoś w te zapewnienia wierzy? Jeśli tak, to polecamy poniższy komentarz ojców serii Burnout.

    Burnout Paradise
    [​IMG]

    "Zawsze znajdujesz nowe sposoby na wykonanie swojej roboty, granica twoich możliwości przesuwa się ciągle coraz dalej. Nie tylko z każdą następną generacją konsol, ale i z każdą twoją kolejną grą. Obojętnie, czy to sequel, czy jakaś nowa marka, uczysz się nowych, lepszych rzeczy. Nie ma limitu, ciągle się rozwijasz. Fajnie jest stwierdzić, że wyciągnęło się z czegoś maksimum, ale tak naprawdę to bez sensu" - powiedział serwisowi Eurogamer Alex Fry ze studia Criterion.

    Według niego, jeśli ktoś w branży naprawdę wierzy, że nie stworzy nic lepszego na ten sam sprzęt od swojej obecnej gry, to po prostu znaczy, że skończyły mu się pomysły. Ze wcale nie jest jednym z najlepszych - wręcz przeciwnie.

    W zlinkowanym wyżej artykule brytyjskie studio wyjaśnia też wiele technicznych spraw związanych z Burnoutem Paradise. Na przykład - dlaczego zdecydowano się na wersję PC? Ponieważ wersje konsolowe napisano w taki sposób, że polegają one głównie na CPU tych maszyn - co po konwersji (w uproszczeniu, oczywiście) dało produkt działający płynnie na naprawdę dużej ilości kart graficznych na rynku.

    Dla przypomnienia - Electronic Arts niedawno ujawniło, że Criterion pracuje nad nad grą z serii Need for Speed, która zapewne nie pojawi się w sprzedaży szybko.

    Criterion mądrze o możliwościach konsol - gram.pl
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Krzysiek1989-20

    Krzysiek1989-20 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2008
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Co prawda to prawda:)myślę że to bardziej się tyczy ps3.Bo x pokazał jużco potrafi.ale pewnie znajdzie sięjeszcze jakaś gra która przebije Gearsa.
     
  4. vagner

    vagner Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2008
    Posty:
    410
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Moim zdaniem koleś mądrością nie zaświecił, im nowsza generacja tym większe możliwości, im bardziej developer doświadczony, w tym co ma, widzi większy potencjał. Rzecz raczej oczywista, praktyka czyni mistrza. Temat wcześniej wałkowany. Artykuł mało ciekawy.
     
  5. Duncan

    Duncan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2008
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Stargard
    Criterion.. Black 2 niech lepiej zrobia niz tego need for sleepa:p
     
Wczytywanie...

Poleć forum