1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Crysis 2 = Nanosuit 2

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez igorro, Sierpień 20, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. igorro

    igorro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    1025
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Gdy Crynet Systems cztery lata temu pokazał pierwszy Nanosuit, opisaliśmy go jako „udoskonalony pancerz bitewny”. To nie była tylko nasza opinia, w ciągu dwóch miesięcy N1 stał się najlepszym wyborem pancerza dla wielu światowych armii. W związku z tym Crynet Systems spotkał się z problemem: jak udoskonalić coś, co już jest doskonałe?


    Te słowa możecie przeczytać na właśnie uruchomionej stronie internetowej firmy Crynet Systems, która wyprodukowała magiczny kombinezon doskonale znany wszystkim graczom z gry Crysis, a teraz zamierza pokazać światu jego ulepszoną wersję oznaczoną numerkiem 2. Krótko mówiąc – właśnie rozpoczęła się wirusowa kampania poprzedzająca debiut Crysisa 2. Na wspomnianej już stronie możecie zapoznać się z dwoma promocyjnymi filmami pokazującymi nowy kombinezon przy akompaniamencie delikatnej i wzniosłej muzyki, kilkoma tapetami, a także możecie pobrać broszurę w formacie PDF (który najwyraźniej ma się świetnie w roku 2024). Jeśli natomiast interesuje Was pseudonaukowy bełkot rodem z taniego filmu s-f, uradujecie się na wieść, że Nanosuit 2 zawiera m.in. Retroaktywny Polimer Jonowy oraz podwójne hepafiltry UV.


    Więcej o oczekiwanym przez graczy Crysis 2 powinniśmy dowiedzieć się jeszcze dzisiaj podczas targów gamescom. Zapominalskim przypominamy zaś, że pełnoprawny sequel najładniejszej strzelanki na pecety ukaże się na początku 2010 roku na trzech platformach: PC, Xboksie 360 i PlayStation 3.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. xboxik

    xboxik Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2009
    Posty:
    244
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Heh reklama, Crysis jest zajedobra gra, jedna z tych gier ktora byla wciagajaca, czekam na Crysis 2 :D, kupie napewno.
     
  4. Dentinity

    Dentinity Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 14, 2009
    Posty:
    43
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Tczew
    no ładnie podgrzewają atmosferę. :D
     
  5. MrDraiger

    MrDraiger V.I.P V.I.P XBOX MANIAK

    Dołączył:
    Sierpień 19, 2009
    Posty:
    2859
    Polubienia:
    334
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Inowrocław
    Jeden z Shooterów który bardzo polubiłem. Także czekam zacierając już ręce
     
  6. glodos

    glodos Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 16, 2008
    Posty:
    96
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Nie rozumiem tych, którzy twierdzą że Crysis nie ma grywalności, dla mnie to bardzo fajna gra i aż chce się ją przejść drugi raz. Czekam z niecierpliwością na dwójkę:)
     
  7. vagner

    vagner Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2008
    Posty:
    410
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Dla mnie Crysis nie miał grywalności, miał tylko świetną grafikę. Od pierwszych nowinek wyczekiwałem tej gry to chyba będzie kolo 3 lat, 3 lat czekania. Zanim dobrałem sie do pełniaka zdążyłem zassać demo, to nie zrobiło na mnie dobrego wrażenia, ale nie traciłem nadzieii i kupiłem pełniaka. Gracierpi na pewna taka bolączkę, bo w zasadzie przez ponad połowe gry chodzimi z karabinem koreańców, FY71 w Warheadzie zostało to naprawione, jest więcej SCARa i innych pukawek, kolejna rzecz to NOMAD który dla mnie to był jekiś pustak, poprostu zero osobowości, zero identyfikowania się gracza z gł. bohaterem ja rozumiem ze gdyby podczas gry dużą część czasu towarzyszył nam jakiś NPCet który wprowadzał by do gry trochę rozumu, ale w tej grze włąściwie cały czas chodzimy sami, no dobra było pare momentów ale to stanowczo za mało. I ten mankament również został poprawiony w Warhead. Naszych spotykamy znacznie więcej, a sam Psycho jest osobą myślącą, która posiada uczucia. Kolejan rzecz to klimat którego Crysis nie ma, Warhead też nie był idealny ale ciekawiej zaprojektowane miejscówki, fajna muza w tle, no i zdesperowany psychol, to wszystko sprawiało że gra miałą swój charakter. Jeszcze jedna rzecz to BoSSy, walka z tymi ostatnimi na lotniskowcu. Te momenty zamiast dać troche radochy, to doprowadzały do frustracji. Najpierw tego pierwszego czworonoga, trza było walić tylko z bardzo bliskeij odległości, poprostu podchodzisz walisz walisz, i już, a pole do manewru na tym zakichanym statku też niewielkie, a tamnet latajacy drugi SZEF to chyba jeszcze gorzej. Wylatuje ci z wody, a ty się chowasz za jedną skrzynią, i nastepuje wymiana ognia, i to tyle zadnych ciekawych pomysłów na gre. Jedyne co naprawdę, mogę polecić jeśli chodzi o grę to poziom na statku obcych, czegoś takiego nie znajdziecie w żadnej innej grze, design lokacji, postaci coś pięknego, w tych momentach gra ma KLIMAT, przechodząc po statku obcych czujesz się osamotniony. Kompas, mapa wszystko wariuje, nie wiesz gdzie iść, nie wiesz gdzie góra, a gdzie dół nic nie wiesz, przechodząć do kolejncyh pomieszczeń nie wiesz czy idziesz dobrze ani co robić dalej, nie ma tam zadnych pstryczków ni wajch. To było naprawdę coś i te chwile wynagrodziły mi każdą nudę i złość, jakie dała mi cała gra. Gdyby Warhead, miał właśnie te levele u obcych, to do pierwszego Crysisa wogóle bym nie podchodził. Na szczęście nie martwie się o Crysis 2, po błędach jedynki i poprawieniu, większosći usterek w kolejnym odcinku, dochodzi do mnie to, że CRYTEK wiedział co spartolił i to poprawił. Dlatego jestem pewien że drugi raz nie popełnią tego samego błędu.
     
  8. BOGDANiZER

    BOGDANiZER Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 26, 2009
    Posty:
    35
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Łódź
  9. Infinito

    Infinito Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2008
    Posty:
    22
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Ja już nie mogę się doczekać tej gry. Jedynka bardzo przypadła mi do gustu nie tylko swoją oprawą graficzną, jak i ciekawą fabułą i akcją.
     
  10. neo937

    neo937 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2009
    Posty:
    713
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    vagner - moim zdaniem za bardzo objechałeś pierwszą część. Co prawda Nomad to jakaś pierdoła, i gdyby nie gracz to by pewnie zdechł już w momencie zrzutu na samym początku gry. Jedno co mu trzeba przyznać - bronią się umie posługiwać i bardziej woli załatwić sprawę cichaczem, a nie tak jak Psychol, że wychodzi na 20 chłopa i zaczyna siekę. Poza tym, misja w tej całej skale, tj. statku obcych, była klimatyczna, ale przynajmniej powinno być w jakiś minimalny sposób pokazane gdzie iść. Osoba, która zaczęła swoją przygodę z grami FPS i na pierwszy ogień puściła Crysisa, przebrnęła jakoś przez te pierwsze misje, to właśnie w momencie próbowania wydostania się ze statku, wyłączy grę i powie że jest nudna. W pierwszej części, nie zrobimy takiej rozróby jak w Warheadzie, gdyż system strzelania jest nieco inny, bardziej tępy. Warhead natomiast, cieszy sposobem walki z wrogami, większą ilością wybuchów itp., ale to ma swój koszt. Gdyby w Warheadzie było więcej misji, nie czulibyśmy takiego "niedosytu" po przejściu gry. Mam nadzieję że Crysis 2 zostanie tak skonstruowany, że bardziej wymagający gracze będą musieli poświęcić ok. 20h na przejście wszystkich misji, ale bez takich momentów jak pokonanie egzoskafandra obcych na samym końcu jedynki, bo fakt, to denerwowało, i moim zdaniem na wyższym poziomie trudności trzeba było zrobić quicksave'a, bo w pewnym momencie wyskoczyło jakieś dziwactwo i pół misji od nowa.
    Jeżeli tak jak ktos napisał, że CryEngine 3, to taki ulepszony 2, to pewnie wersja na PC będzie dużo, dużo bardziej zoptymalizowana od poprzedniej wersji.
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum