1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czerwona dioda na zasilaczu

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez miloszowen, Luty 15, 2013.

  1. miloszowen

    miloszowen Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2009
    Posty:
    42
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Mam konsole z 2009r. w bardzo dobrym stanie. Nie jest mocno ekspleatwoana jednak wczoraj miałem dziwną syuacje przy próbie właczenia konsola nie zaregowała jedynie na zasilaczu pojawiła się czerwona dioda. Odłaczyłem wszystko i podpiełem wszystkie kable jednoczesnie. Wszystko było ok. Jednak chciałem sprawdzić ponownie i znów pojawiła się czerwona dioda na zasilaczu. Konsola nie chciała się właczyć wogóle. Później było już ok. Nie wiem czym to jest spowodwoane. Konsole mam podłaczona dość prowizorycznie bo mam podłaczony rozgałęznik do listwy który jest "luźny" czy może po prostu coś nie tak jest z konsolą lub zasilaczem? z góry dzięki za odpowiedź
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. boby2pc

    boby2pc Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 18, 2009
    Posty:
    1469
    Polubienia:
    120
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa
    czerwona dioda to zwarcie lub zasilacz padł. U Ciebie pewnie ta prowizorka dała efekt. Apropos zasilacza posłuchaj czy wentylator chodzi w środku i czy nie grzeje sie zbytnio
     
  4. miloszowen

    miloszowen Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 17, 2009
    Posty:
    42
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Konsola chodzi normalnie tak jak przedtem.Dzisiaj kupie listwe i mam nadzieje ze problem już sie nie powtórzy

    wymieniłem listwę ii problem nadal sie pojawia. Nie wiem czym to jest spowodowane. Podejrzane jest to że pierwsze pojawienie się czerwonej lampki pojawiło się kiedy kupiłem nowy monitor. Ale wątpie by w tym lezał problem. Niestety nie mam juz konsoli na gwarancji. Problem nie jest uciązliwy ale obawiam się że wystąpi rrod. Jeśli macie jakieś rozwiązanie to z góry dzięki.

    Nie pisz post pod postem. Używaj opcji edycji//Luke
     
  5. kefir10

    kefir10 Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Listopad 20, 2010
    Posty:
    10
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Podpinam się do tematu, chodzi o uszkodzony zasilacz:


    Na początku zaczęło się od tego, że konsola czasami nie chciała się uruchomić i pojawiał się RRoD. Myślałem, że to wina przewodu albo przejściówki UK/PL na wtyczce z zasilacza). Kod 0001 wskazywał na problem z zasilaniem/zasilaczem. Wyciągnięcie i ponowne włożenie kabli czasami pomagało, czasami odpalał bezproblemowo.

    Konsola leży w umiarkowanie ciepłym pomieszczeniu, nie nagrzewała się za bardzo podczas grania. Oryginalny zasilacz 150W był cichy, nigdy nie byłem w stanie dosłyszeć się dźwięków wentylatora (nie jestem pewny czy aby na pewno jest taki w kostce 150W).

    Przedwczoraj w trakcie gry konsola sama się wyłączyła i znowu zaczęły się palić czerwone pierścienie. Jest ten sam kod - 0001. Czy taką usterkę można naprawić tanim kosztem (np. przedmuchanie wiatraków, wyczyszczenie w środku) czy raczej jest to niemożliwe do naprawienia?

    Pożyczyłem zasilacz z Falcon wersja Elite 175W - konsola startuje i działa normalnie (za to słychać głośny wentylator w zasilaczu, to chyba taka cecha fabryczna kostek 175W).

    W tej chwili poszukuję używanego oryginalnego zasilacza do mojego Jaspera 150W. Natrafiłem na takiego sprzedawcę:
    Przedmioty użytkownika - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

    Czy ktoś z forumowiczów może się wypowiedzieć o tym sprzedawcy i oferowanych przez niego zasilaczy? Sprzedawca w mailu twierdzi, że są w 100% oryginalne, wersja europejska z klasycznym gniazdkiem a wentylator/-y się nie załączają. Czy można śmiało brać 150W z jego aukcji i czy to jest dobra cena?

    Pozdrawiam!
     
  6. boby2pc

    boby2pc Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 18, 2009
    Posty:
    1469
    Polubienia:
    120
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa
    jak nie było słychać wentylatora to się uszkodził a później przegrzała sie elektronika. Co do nowego zasilacza to najcichsze są te najstarsze czyli 203W, ale w porównaniu do hałasu z wentylatorów konsoli to każdy zasilacz powinien być cichszy
     
  7. passer

    passer Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2011
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, mam pewien problem z konsolą...
    przy wyłączaniu dioda na zasilaczu zapala sie na czerwono i miga dioda na padzie, co to moze byc ?
    zeby potem uruchomic konsole musze wylaczac z gniazdka zasilacz i wlaczyc go ponownie, wtedy dioda pali sie na pomaranczowo i moge wlaczyc xboxa
    z pada musze wyjmowac baterie aby przestal migac
    dodam jeszcze ze jak wlacze konsole na powiedzmy dwie minuty to wylacza sie normalnie ale jak popracuje powiedzmy min. 10 minut to wystepuje wlasnie taki problem
    i jeszcze jedno: w momencie kiedy gasnie konsola slychac swego rodzaju "gwizd" przez ułamek sekundy
    wiatrak w zasilaczu slychac wiec raczej dziala, zasilacz 150W, konsola jasper z anglii i lt 2.0

    prosze o pomoc
     
  8. boby2pc

    boby2pc Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 18, 2009
    Posty:
    1469
    Polubienia:
    120
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa
    Pewnie znowu wiatraczek padl w zasilaczu. Sprawdz jaki kod bledu i sprobuj na innym zasilaczu
     
  9. Goblin950

    Goblin950 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2012
    Posty:
    144
    Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Okolice Warszawy
    Passer, miałem podobny przypadek. Nowy zasilacz i wszystko będzie śmigać ;)
     
  10. Rei 02

    Rei 02 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 11, 2013
    Posty:
    107
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    A długo już masz tego Xbox'a? Jeśli tak, to możliwe że ten materiał podtrzymujący różne elementy po prostu się stopił, z czego środek zasilacza wygląda jakbyś wylał do niego budyń. W tym wypadku będzie pozostawać ci wyłącznie kupno nowego. Ale najpierw, sprawdź kod.
     
  11. passer

    passer Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 26, 2011
    Posty:
    3
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ja go mam 2 lata ale kupilem uzywke...
    kod sie zaden nie wyswietla chyba bo jak trzymam ten przycisk od synchronizacji pada i wciskam eject to mi sie naped otwiera normalnie
    dobra a jesli padnie zasilacz to jaki mam kupic ? konsola jasper i aktualnie mam 150W. mam kupic taki sam czy moze jakis inny bedzie lepszy ?
     
  12. dwr

    dwr Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 17, 2014
    Posty:
    1
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam
    Mój problem polega na tym , że po podpięciu zasilacza do konsoli dioda zmienia kolor na czerwony
    Pożyczyłem inny zasilacz od kolegi dla testu i tam dioda całkowicie gaśnie..
    Ktoś jakieś domysły ?
    xbox 360 slim
     
  13. orso

    orso Super Moderator Członek Załogi Super Moderator Pomocnik PSforum.pl

    Dołączył:
    Lipiec 26, 2009
    Posty:
    2723
    Polubienia:
    787
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Wizyta w serwisie Ciebie czeka przez neta nic nie poradzimy ( wyjmij dysk jak masz i zerknij we wtyczkę czy czegoś tam nie ma, tylko tyle możesz samemu zrobić )
     
Wczytywanie...

Poleć forum