1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czy aby nagrać grę XGD3 potrzebuję nagrywarki z ihasem? O ile się wiem mam Lt 3.0

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Reszek, Listopad 8, 2014.

1. Reszek

Reszek Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jestem nowy w tych sprawach. Zaczynam się bawić w nagrywanie i nagrałem już dwie gry normalnie przez imgburna ale były one XGD2 czyli miały mniejszą pojemność 7,29GB i się mieściły na płytkę a XGD3 zajmują już 8,13GB i się nie mieszczą na płytę. Przeszukałem masę poradników i wyrzuciłem tyle płyt że stwierdziłem iż sam założę swój temat.
    Pytanie takie jak w temacie.Czy aby nagrać grę XGD3 potrzebuję nagrywarki z ihasem? Czy też da się to zrobić inaczej? Jak ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. krychanr8i10

krychanr8i10 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Piszczac, Poland
    Tak, można iHAS 124 e eu i inne chyba, ale ja mam swoją iHAS 124b.

4. Reszek

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Czyli muszę kupić żeby nagrywać sobie gry pod XGD3 ?

5. DuelosXX

DuelosXX Banned Użytkownik

Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    okolice Krakowa
    Możesz też nagrywać zwykłą. Potem MP3FIX i wszystko działa nawet te z CIV. Ja tak robię i żyję :)

6. Reszek

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1