1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czy jest możliwośc odflagowanie konsoli dzięki nowemu dashu bądź flashu?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez seba252, Wrzesień 6, 2011.

1. seba252

seba252 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Częstochowa
    Witam

Jestem nowy i zarazem zielony .Przeszukałem forum i ciezko mi było znaleźć coś konkretnego.
    Sprawdzilem swojego iksa programikiem XVal 2.0 i mam flage :(( .Przeczuwałem to, ponieważ odpalałem Fable 3 i NFS HP .
    Oczywiscie niemiałem LT+ . Konsole zakupiłem w październiku 2010r. i od tamtego czasu nieaktualizowałem dasha aż do momentu włożenia Fable'a.
    Nie wiedziałem wtedy jakie będą tego kosekwencje.Konsoli niepodłączałem jeszcze do internetu.
    Mam LT 1.0 i myśle nad przerobieniem go do LT 1.91.Obecny dash: 2.0.12625.0
    Czy przerobienie konsoli do lt 1.91 i zaktualizowaniu jej do najnowszego dasha pomoże zdjąć flage???albo czekanie na LT 2.0?
    Jeśli niestety nie ma żadnej możliwości zdjęcia flagi i czeka mnie jedynie ban po podłączeniu pod neta, zdecyduje się na nadchodzącego JTAGA.
    Bo to chyba najlepsze rozwiązanie. Prosze o pomoc i dobrą rade.

Z góry dzięki za wyrozumiałość. Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. blazejp

blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38