1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czy jest to dobra oferta?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez koperkowy, Wrzesień 8, 2013.

1. koperkowy

koperkowy Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witajcie! Jestem raczej laikiem jeśli chodzi o znajomość sie na xboxach. Aktualnie noszę się z zamiarem kupna mojego pierwszego X'a. Znalazłem taką oto ofertę: NOWY XBOX 360 SLIM + RGH + GW 24msc! OKAZJA! (3501456784) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Czy jesteście w stanie mi powiedzieć czy opłaca się kupić taką konsolę? Czy faktycznie jest ona nowa? Czy kiedy kupię oryginalne GTA V, to będę mógł na niej grać przez Xbox Live? Czy grając na kopiach zapasowych dostanę bana na XBL? Prosze o pomoc, ponieważ tak jak mówiłem, absolutnie nie znam się na Xbox'ach. Pozdrawiam :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. -=DEXTER=-

-=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Na konsoli przerobionej rgh wogole nie można grać na xbl bo od razu jest ban.

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

4. Kniaziu

Kniaziu Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    8