1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czy mozna??? dwa pytania

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez DeToX360ps3, Grudzień 13, 2008.

1. DeToX360ps3

DeToX360ps3 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam. Dostałem Xboxa 360 z padem bezprzewodowym i całym okablowaniem. Jestem zielony więc się pytam ;p . Otóż czy można w domu przerobić xboxa xtreme 1.4 ( mam napęd samsung ) i tak nie mam gwarancji, i jakim sposobem proszę o dokładny opis jak to zrobić. Nie mam również ani dysku ani memorki czy moge zaktualizować x-a nowym dashbordem??? I czy mogę podpiąć np pendrive żeby mi się tam gry zapisywały ??

2. Lotnik421 Xbox One

3. Polan T

Polan T Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Myślę, że mogę odpowiedzieć na twoje pierwsze pytanie. Mianowicie: "czy można w domu przerobić xboxa xtreme 1.4". Odpowiedź brzmi zdecydowanie tak. Podstawą do przerobienia konsoli jest jej otworzenie. Ja mam to już za sobą i mogę Ci polecić wpisanie frazy "how open to xbox 360" (ang: jak otworzyć xbox'a 360), do serwisu YouTube lub Google Videos.
    np: http://pl.youtube.com/watch?v=Uj2A7mGGjuY
    Potem przez kabel "SATA" łączysz konsolę z komputerem. Następnie będziesz potrzebował soft, który można znaleźć na takich stronach jak np: http://360mods.net/.
    Przerobienie konsoli polega właśnie na wgraniu odpowiedniego softu, w wspomniany wyżej sposób.