1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czy można sprawdzić ile fps wyciąga xbox?

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez rtv2500, Luty 4, 2009.

  1. rtv2500

    rtv2500 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 7, 2008
    Posty:
    385
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Witam.
    Czy można sprawdzić ile fps wyciąga konsola xbox 360 w danej grze? Wiem, że na kompa był program Fraps, a czy jest coś podobnego na konsole?

    Dzięki za pomoc
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Grinch

    Grinch Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    448
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Programu zapewne nie ma. Pewne jest jedynie to iż maksymalnie jest ich 60klatek na sekundę.
     
  4. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Większość gier pracuje w 60fps.
    Najbardziej obciążające tytuły lubią chrupnąć do ok 20fps np:GTA IV
     
  5. zaku666

    zaku666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    263
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    papux GTA IV gdzies pisali ze spadalo minimum do 24~ FPS ale w krytycznych sytuacjach, ja sie zastanawiam nad MASS EFFECT tam sa zwolnienia czesciej. Ale tak ja powiedzial Grinch, Xbox niema prawa przekroczyc 60fps.

    (btw ostro ci sie nudzi zeby sprawdzac FPSy jak wszystko plynnie leci .)
     
  6. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    ta...pokaz mi gre ktora teraz lata w 60 fps.....marzenie. z trudem jest to 30 a i tak czasmi chrupie
     
  7. zaku666

    zaku666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    263
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    krisr77 zazdroszcze Ci kompa skoro nie wiesz jak wyglada 30FPS ;) jakby bylo 30FPS i spadalo to zacinaloby sie ciagle. Nawet zapowiedziany resident evil z super grafa ma miec 60FPS. Niema co strzelac z FPS ale napewno powyzej 30 jest, to nie znaczy ze jak gra chodzi na 60 to nie moze nagle chrupnac na 30 i to sie czuje, Ja mam w kompie tak ze jak gram to mam czasem 90FPS a na nagle 50FPS i chrup chociaz bylem powyzej 30FPS. Dlatego jest ograniczenie do tych 60 zeby te skoki ograniczyc do minimum.
     
  8. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    wlasnie wiem jak wyglda 60 fps - tzn ultrapłynnie. wg mnie malo gier to osiaga i na pewno wtedy grafa nie jest oszlamiajaca (niestety mozliwosci xboxa sa juz mocno wyeksploatowane) . nie chce mi sie teraz szukac czy przypominac sobie ale sporo gier mialo miec w zalozeniu niby 60fps a wyszlo z tego 30 :(
     
  9. Grinch

    Grinch Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    448
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Teoretycznie oko ludzie widzi 25klatek na sekundę więc teoretycznie człowiek różnicy widzieć nie powinien ;) a jednak widać.
    Co do ilości ich w grach - zależy jaka gra. Ostatnio grałem w Saints Row 2 i nie wiem czy to była jakaś felerna wersja tej gry ale takiej przycinki to ja jeszcze nie widziałem. Ilość klatek spokojnie spadała do przedziału 10-20 (gra na dysku) - przyjemności z gry nie miałem żadnej.
     
  10. zaku666

    zaku666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    263
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    ja mam starego dasha a saints2 nigdy mi nie zwolnilo zawsze 100% plynnie kwestia moze byc doczytywania, nagrania plyty i jakosci plyty, polecam Verbatim. Krisr77 niema co spekulowac na oko nie powiesz ile co ma klatek ja gram komfortowo z napedem BENQ jak dobrze pamietam. Generalnie gry z ktorymi mialem spadek klatek to MASS EFFECT glownie doczytywanie ale czasem cos chruplo i Gearsy2 np w filmiku jak wlecial ten lider tych stworow na reaperze przez okno.
     
  11. papux

    papux Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 17, 2008
    Posty:
    371
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    [QUOTEDlatego jest ograniczenie do tych 60 zeby te skoki ograniczyc do minimum. [/QUOTE]

    Jakie skoki??
    60fps to górna granica odświeżania i synchronizacji pionowej ekranu.
     
  12. zaku666

    zaku666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    263
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    skoki czyli np z 90FPS do 50FPS a to sie czuje, w Xboxie i wielu grach na PC jest ustawiony limit na 60 zeby temu zapobiec. Niewazne nie robmy OT temat jest o mierzeniu FPS w grach na Xie.
     
  13. Grinch

    Grinch Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    448
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    to nie jest kwestia doczytywania - po padajacym deszczu, jadacych samochodach widac bylo ze z gra jest ewidentnie cos nie tak.

    Jako zapaleniec Counter-Strike i 100fpsach na kompie na oko widze spadak 25-30klatek. Szczególnie jeśli ich ilość jest poniżej 25 to już widzi nawet osoba ktora nie ma pojecia o tego typu sprawach ;)

    Nie ma żadnego limitu ustawionego, 60fps'ow ma związek jak powiedział papux z odświeżaniem ekranu.
     
  14. zaku666

    zaku666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    263
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    cytat z innego forum
    "synchronizacja pionowa ogranicza ilosc klatek w grach do wartosci maksymalnej rownej wartosci odswiezania monitora i tj cala filozofia, pomaga to czesto, gdy pojawia sie nam na ekranie taki przechodzacy pasek od gory do dolu i zalamuje ekran, zreszta opcja ta daje pewne wrazenie plynnosci, poniewaz FPS jest staly, a nie wariuje od wartosci 100 do 60 i mniej FPS" o tym mowie moze sie zle zrozumielismy.
    Grinch a tak z ciekawosci na jakich plytach grasz? i jaki zapis dajesz ja nie nagrywam sobie plyt kupuje je z gieldy ale wszystko chodzi ladnie, nie wiem chlopaki nie potrafie wam juz pomoc.
     
  15. krisr77

    krisr77 Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 19, 2008
    Posty:
    3274
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Warszawa
    wiekszoc gier ma wylaczony Vsync (mozna to zaobserwowac szybko obkrecajac sie boahaterem wtedy dolna czesc obrazu ma male opzonienie co do gornej)
    z gier ktore obsluguja 60 fps to napewno COD 4 i gry sportowe ze stajni EA ( te dodatkwo jeszcze czesto hulaja w rozdziałce 1080), left 4 dead wg mnie tez ma 60 fps. ale i tam tez sie zdarzaja dropy. ogolnie rzec biorac stabilne 30 fps to juz sukces przy dobrej grafie
     
  16. Grinch

    Grinch Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 27, 2008
    Posty:
    448
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Verbatimy, ale mowie gra zainstalowana na hdd...
     
Wczytywanie...

Poleć forum