Czy opłaca się kupić tego XBOX'a?

HICKS

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Hej
Ostatnio myślę o zakupie XBOXa lecz mam dość mały budżet - 500zł. Myslałem o tej konsoli: XBOX`360 ARCADE HDMI + LT`2.0 TANIO 469`PLN (2124028453) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale nie wiem czy się opłaca. Ta konsolka to Jasper, pytałem się na mailu.
Czy może bardziej się opłaca kupić: allegro.pl/xbox-360-arcade-falcon-gwarancja-ideal-sklep-lodz-i2156373104.html i samemu przerobić? Trudno się samemu przerabia? Znam się na komputerach i elektronice (lutowanie, schematy itd.). Duże ryzyko "uszkodzenia"? Jestem totalnym laikiem w kwestii XBOX'a, więc wybaczcie za moje pytania :)

Z góry dzięki za pomoc.
 

tenraziel

Użytkownik
Użytkownik
Bierz śmiało z przeróbką i się nie baw.
94% pozytywne komentarze to bez obaw i miłego piracenia :p
A tak na końcu to ja bym sam się nie bawił w żadne przerabianie bo nie ma to najmniejszego sensu jak masz coś uwalić.
(Ciekawe czy taka pani kurier wpadnie do ciebie)
 

TigraTeam

Banned
pierwsza aukcja koles walki robi niekoniecznie dosajesz to co pisze w opisie poczytaj komentarze
 

Baloon 360

Użytkownik
Użytkownik
Jak jest to jasper to kupuj konsole bez zastanawiania się .
 

beatamycha

Banned
Użytkownik
kup lepiej jaspera niz falcoma, ale jak nie "czaisz" elektroniki x-a to nie bierz się sam za przeróbki, najlepiej poszukaj u kogoś z forum, kogoś kto ci nie "wepcha" złoma ;)
 

HICKS

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Kolega od niego kupił konsolę nie Jaspera, tylko wcześniejszą wersję i jak narazie (2 miesiące) nic mu nie padło. Czyli ogółem się opłaca?
 

tenraziel

Użytkownik
Użytkownik
To że w komentarzach burdel to nie znaczy że ma ciulowe aukcje jak nie potrafiąc użytkownik odesłać z powrotem to później negatywy.

Ja bym brał ale jak nie patrzą to trochę dobulić i SLIMA wsiąść
 

beatamycha

Banned
Użytkownik