1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czy się opłaca?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez hools35, Grudzień 4, 2010.

1. hools35

hools35 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam
    Mam pytanie bo jestem zielony w te klocki a mianowicie kolega chce mi sprzedać konsole XBOXA 360 z tego co mi mówi to konsola jest z 2009 z września z dyskiem 250G wersja Modern Warfare 2 z 2 grami oryginalnymi Call of Duty Modern Warfare 2,Forza 3 przeróbka ixtreme 1,6 nigdy nie podłączał jej do internetu + 2 czarne bezprzewodowe pady+ słuchawki live zdrapka i wszystkie kable wraz z pudełkiem 4 akumulatorki z ładowarką + kabel HDMI +157 Gier kopi ale wszystkie na Verbatimach w pudełkach DVD z okładkami na papierze foto praktycznie same nowości większość gier tylko nagrywał sprawdzał robił okładke i w nie niegrał konsola zadbana jak i również gry bez najmniejszych rysek za całość chce 1800zł prosze znawców tematu o rade czy opłaca sie czy lepiej kupić nową?
    Z góry dzięki za odpowiedź

2. Lotnik421 Xbox One

3. Always69

Always69 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ja bym tego nie kupił ze względu na ilośc gier 157 !! to jest grania gdzieś na 3 lata.
    Nie będziesz miał frajdy z tylu gier tylko będziesz przełączał… na początek 2-3 gry.
    No i cena za taką cenę masz 2 nowe slim.