1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czy taki układ ma sens?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Under555, Grudzień 16, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Under555

Under555 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witajcie, od razu mówię, że jestem nowy i zielony w tych sprawach... Mam XBOXA 360 Premium z dyskiem 60GB - nie wiem czy Jasper czy co tam... Za kilka tygodni przyjdzie mi ten telewizorek z Cyfry + jest to LG M237WDP. Napęd w moim Boxie to Hitachi - chcę konsolkę przerobić na allegro ponieważ nie mam sprzętu ani umiejętności... XBOX będzie mi służył przede wszystkim do grania w najnowsze tytuły a po drugie... No właśnie... XBOX chodzi zdecydowanie za głośno - chciałbym, żeby chodził zdecywanie ciszej. Mam teraz trochę kasy i pomyślałem sobie tak - przerobię konsolkę, dokupię na wygody pilota do niej, kupię sobie jakieś chłodzenie tj. albo podstawka taka co do pionu stawia albo wentylatory przyczepiany z tyłu... Chcę, żeby kosola ciszej chodziła i się tak nie grzała... A może dwa kupić? Drugi przeznaczeniem będzie... Ten LG co mi przyjdzie jest FULL HD - kołowałbym sobie filmy w wysokiej rozdzielczości, jakoś konwertował, wgrywał przez "coś" (da radę przez switcha od neta) do Xa i oglądał na nim. Co o tym myslicie?

2. Lotnik421 Xbox One

3. Marcinpl25

Marcinpl25 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto: