Czy te akumulatorki nadają się do pada?

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Shiz

Świeżak
Świeżak
Chodzi o: GP Rechargeable NIMH 2500 HR6 250AAHC 1.2X TYP. 2450mah STANDARD CHARGE 16HRS 240mA to są informacje które piszą na akumulatorkach nie znam się na tym więc proszę o pomoc :)
 

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl
Tak nadają się.
 

kobek66

Użytkownik
Użytkownik
Każde akumulatorki AA nadają się do pada. Jednak najlepsza są akumulatorki Eneloop
 

Famous

Użytkownik
Użytkownik
Każde akumulatorki AA nadają się do pada. Jednak najlepsza są akumulatorki Eneloop
dokładnie, miałem aku energizer'y 2650mAh i tylko przez 2miesiace super trzymały potem ich energia uciekała z każdym ładowaniem aż do 0... teraz mam eneloop'y właśnie od jakiś 4miesięcy i nie zauważyłem spadku mocy, używam ich także w walkie talkie tylko że w rozmiarze AAA i także trzymają strasznie długo a co najważniejsze gdy na padzie już mruga że koniec baterii to można jeszcze pograć 2 dni :) a nie 2 godziny :D
 

kobek66

Użytkownik
Użytkownik
Eneloop po naładowaniu mogą leżeć bezczynnie rok i dalej będą naładowane w ok. 90% a każde inne po 3tyg są już rozładowane
 

f1older

Xbox One
Xbox One
Użytkownik
nie kwestionuję waszych doświadczeń, ale...w 2010 kupiłem 4 AA, Eurobatt. 2000mAh.konsola siadła, aku poszły w kąt.teraz znów pociskam na konsoli, a owe aku do dziś działają, jak działały. czasem po kilka dni kilkugodzinnego grania.nawet lepiej trzymają, niż 2 nowe Eurobatt 2700mAh, dokupione, bo 2 stare gdzieś posiałem.nie wiem, jaka to firma Eurobatt, ale mój przykład pokazuje, że jest wiele marek, i reguły nie ma raczej. ;)
 

ziutas

Użytkownik
Użytkownik
Ja od ponad roku używam na zmianę GP 2400 i Whitenergy 2700 i pierwsze sprawują się coraz gorzej. Z tych drugich jestem bardziej niż zadowolony.

OBEY ZIUTAS !! <=> GT-S5660 with Tapatalk 2