1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Czy warto zainwestować w tą konsolę?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Dachno, Październik 5, 2013.

1. Dachno

Dachno Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.

Mam zamiar kupić sobie przerobioną konsolę i chciałbym was poprosić o opinię czy warto wydać tą kwotę na ten zestaw poniżej. Otóż nie znam się aż tak dobrze na tych przeróbkach chipach itp. Czy faktycznie ten zestaw jest tak dobry jak opisuje go sprzedający i warty tej ceny? Czy przesadza z tą "świetnością"? Proszę i z góry dziękuję za wszystkie odp.

NOWY XBOX 360 4GB SLIM + RGH + GW 24msc! CORONA v4 (3578647871) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

P.S. Mam nadzieję, że to dobry dział (mam poniżej 20 komentarzy także pozostało mi tylko w tym dziale założyć post.
    Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. meehoo

meehoo Banned

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Czy zainwestować akurat taką kwotę w taką konsolę z takimi dodatkami to szczerze mówiąc nie wiem :) pewnie tak.

Jedno czego jestem pewien to to, że ten użytkownik jest w 100% pewny! Sam kupiłem od niego konsolę z przeróbką RGH + LT3, wszystko działa jak należy, do tego masz u niego pełne wsparcie. Szybko odpisuje na maile i pomaga jak tylko może chyba o każdej porze, bo pisałem kiedyś maila po 1 w nocy i odpisał po 5min ;)

4. Dachno

Dachno Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0