1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dark Souls II wcale nie takie przystępne

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Styczeń 23, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28042
    Polubienia:
    3210
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    Wiele fanów serii zadrżało, gdy zapowiadając nową grę z uniwersum Dark Souls Yui Tanimura określił ją jako "bardziej przystępną dla graczy". Nie bójcie się, nie będzie aż tak łatwo.

    [​IMG]

    Producent gry tłumaczy, że gracze mogą spodziewać się, że Dark Souls II będzie przynajmniej tak trudne jak Demon’s Souls. Twórcy dążą do odchudzenia gry ze zbędnych elementów i stąd wyszły słowa o "przystępniejszym produkcie" - to wywołało nieporozumienie, gra wcale nie zacznie kierować się w stronę casuali. Dark Souls II nie ma być łatwiejsze, ale za to ma być mniej frustrujące.

    - Dark Souls nie jest grą, która będzie kogokolwiek prowadzić za rączkę. Ale nie jest też niemożliwa (do oswojenia - dop. red.). Po prostu spędź z nią czas, który trzeba; poświęć jej uwagę, skup się na tym, co cię otacza, bądź cierpliwy i cały czas wyzywaj sam siebie. Z technicznego punktu widzenia, to co próbujemy zagwarantować, to że za każdym razem doskonale będziesz wiedział jaki popełniłeś błąd. Uważam, że nowy silnik, nowe animacje zrealizowane przy użyciu technologii motion capture, nowa strona wizualna i to wszystko, co zostało ulepszone, pomogą graczom lepiej to zrozumieć - powiedział Takeshi Miyazoe.

    Twórcy pracując nad drugą częścią aktywnie korzystają z olbrzymiego odzewu społeczności zakochanej w uniwersum Dark Souls. Jedne z nielicznych narzekań dotyczyły ciemności w lesie, która mocno utrudniała rozgrywkę. W Dark Souls 2 można będzie natomiast wybrać, czy w lewej ręce wolisz nieść pochodnię rozświetlającą ciemność, czy tarczę dla ochrony. Ale dwóch na raz się oczywiście nie da.

    - Nie uważam, byśmy tworzyli grę ani trochę trochę jaśniejszą, znajdziecie w niej skąpane w mroku areny. Jaskinia jest tak właściwie czarna jak smoła, jeśli nie masz akurat przy sobie pochodni, ale to także część rozgrywki. Gdy przejdziesz ją jakieś dziesięć czy dwadzieścia razy, zaczniesz zapamiętywać ścieżkę, a wtedy obejdziesz się już bez pochodni - dodaje Miyazoe.

    Premiera gry zbliża się dużymi krokami - zaplanowano ją na marzec.

     
Wczytywanie...

Poleć forum