1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dark Souls II - wywiad z reżyserem gry, Yui Tanimurą

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez patro154, Sierpień 22, 2013.

  1. patro154

    patro154 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 24, 2009
    Posty:
    137
    Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Zielona Góra
    Pierwsza część Dark Souls była grą o umieraniu, ale jednocześnie zapewniała ogromną satysfakcję, jeśli udało się przejść wybrany etap lub pokonać bossa. Nie inaczej ma być w drugiej części...



    Namco Bandai udostępniło wywiad w formie wideo, w którym reżyser gry, Yui Tanimura, wyjaśnił, co zmieni się w Dark Souls II w porównaniu z pierwszą częścią, a które elementy pozostaną takie same. Twórcy nie chcieli zmieniać podstawowych założeń gry, a zatem możemy liczyć na to, że łatwo nie będzie. Możemy też liczyć na powrót ciężkiego klimatu i poczucia beznadziejności, gdy będziemy przemierzać świat gry w poszukiwaniu sposobu na zdjęcie ciążącej na nas klątwy.

    Dark Souls nie bez powodu jest nazywane grą o umieraniu. Dla twórców zaprojektowanie nowych sposobów pozbawienia życia postaci gracza było niemałym wyzwaniem. Oczywiście, wszyscy będziemy starali się ginąć jak najmniej, ale śmierć w grze jest istotną częścią doświadczeń, a zatem rozbudowanie tego aspektu zwiększy przyjemność z gry.
    [​IMG]
    Drugim elementem kluczowym dla Dark Souls jest niebezpośrednie połączenie z innymi graczami. Tanimura podkreślił, że celem zespołu z From Software było wytworzenie poczucia więzi z innymi graczami, którzy przemierzają ten sam świat, co my i zmagają się z identycznymi przeciwnościami losu.
    [​IMG]
    Tanimura wyjaśnił, że największą trudnością podczas projektowania Dark Souls II było zdecydowanie, które elementy powinny pozostać dokładnie takie same, jak w „jedynce” a jakie innowacje warto wprowadzić, ponieważ jedna błędna decyzja mogłaby w zbyt dużym stopniu wpłynąć na całą rozgrywkę. Z drugiej strony, gdyby twórcy nie wprowadzili żadnych zmian, nie mogliby zaoferować graczom nowych doświadczeń ani zbudować nowego świata.

    Gdy From Software przygotowywało się do prezentacji gry na E3, twórcy chcieli pokazać nie tylko grafikę, ale też uchwycić klimat gry. Ponadto zespół pokazał, w jaki sposób przeprojektowano system poruszania się i walki, tak, by gracz czuł, że ma nad postacią całkowitą kontrolę, a kolejne osiągnięcia były niezwykle satysfakcjonujące. Twórcy zaprezentowali także sposoby wykorzystania pochodni, którymi można oświetlać sobie ciemne korytarze, zapalać inne źródła światła lub podpalać wrogów.
    [​IMG]

    Czy druga odsłona Dark Souls okaże się godnym sequelem „jedynki”, czy może będzie jeszcze lepsza? Niektórzy szczęśliwcy będą mogli przekonać się już w październiku, gdy wystartuje zamknięta beta. Jej celem jest przetestowanie połączeń między graczami, trybu współpracy, inwazji i takich elementów, jak przesyłanie pisanych na ziemi wiadomości czy pojawianie się plam krwi oznaczających miejsca, w których ktoś zginął. Tanimura wyraził nadzieję, że gra przypadnie nam do gustu i że współpraca między testerami a From Software zaowocuje w postaci dopracowanego produktu. Premiera Dark Souls II przewidywana jest na marzec 2014.
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
Wczytywanie...

Poleć forum