Darmowy Pad

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

MTTy2k

Użytkownik
Użytkownik
Dają czarny czy biały??
Zależy jaką masz wersję, Elite - czarny, reszta - biały...
Wersje konsoli sprawdzają na podstawie serial number.
 

pauleta150150

Użytkownik
Użytkownik
bezproblemu wyśla ci czarny opisywał to koles w innym topicu
 

Becuś

Użytkownik
Użytkownik
Ja mam trochę głupie pytanie, ale czy trzeba być pełnoletnim żeby zarejestrować konsole? jest taki wymóg?
 

MTTy2k

Użytkownik
Użytkownik
Myślę, że nie trzeba być pełnoletnim, konsole może kupić niepełnoletnia osoba więc z gwarancją też nie powinno być problemu, po za tym i tak nie mają jak sprawdzić ;)
 

pauleta150150

Użytkownik
Użytkownik
przy rejestracja przeciez trzeba podac date urodzenia
 

MTTy2k

Użytkownik
Użytkownik
Ja nie musiałem.
 

EnZ00

Użytkownik
Użytkownik
nie wiem czy trzeba podawac date urodzenia ale ja od ms wyciagnolem 2 pady. i jeden kazali mi odeslac bo powiedzialem ze nie dziala. -- ale nie wyslalem.:D:D
 

ucho333

Użytkownik
Użytkownik
Numer tel

Może ktoś podać numer jeszcze raz bo kiedys byl ten numer ale cos nie dzialal i zrezygnowalem.pozdro
 

Becuś

Użytkownik
Użytkownik
Ok dzięki w jutro tam zadzwonię i napisze co i jak .
 

Draxo

Użytkownik
Użytkownik
bezproblemu wyśla ci czarny opisywał to koles w innym topicu
Możesz podać linka ?
 

INVestor

Użytkownik
Użytkownik
I to serio działa bez problemu? Za każdym razem wszystkim wysyłają pada i nie wołają o tego (niby) popsutego? Bo bym się jutro wziął za zwałowanie Microsoftu :)
pozdro i thx za info
 

Z_O_D_I_A_C

Użytkownik
Użytkownik
Ale to nie jest takie proste,jak sie wydaje ,na poczatku dzwonimy ,dzwonimy na nr 022 594 1999 i szukamy opcje (rozmowa z konsultantem) i musimy najpierw sie zarejestrowac podajac prawdziwe dane,podajemy nr seryjny naszego bialaska,jak nasza konsola nie jest starsza niz 6 miesiecy to pad do nas trafi w miare szybko ,jesli jest starsza to beda wolali potwiedzenie zakupu aby im wyslac mejlem na [email protected] wraz z nr rozmowy tej co dzwonice . jest zabawy ale sie oplaca powodzenia
 

kuhar

Użytkownik
Użytkownik
a mam pytane... po jakim czasie oni odpowiadają na [email protected]?? bo im to już prawie tydzień temu wysłałem i nie wiem co dalej... znowu zadzwonić do konsultantki po tym czy co??
 

kris-t-off

Użytkownik
Użytkownik
Ja dzwonilem odrazu pod nr 0-0800-441-1796.
czy to nie jest tak ze mozna dzwonic tylko z określlonej sieci (mam play), mi mówi ze nie ma takiego nr ;/

napiszcie na króry zadzwonic i co potem wciskac ;)
 

krisr77

Pomocnik
Pomocnik
Użytkownik
z komorek sie chyba nie da
 

wajcher

Świeżak
Świeżak
No i mi sie niestety nie udało
Dzwoniłem pare minut temu odebrała Monika i kazała wysłac pada do Czech ;] sciemniłem ze zepsuł mi sie przycisk RT i zaczołem płakac ze jak ja wytrzymam 5 tyg bez konsoli ;p ale nic to nie dało przyjeła zlecenie dała numer i zobaczymy moze tylko tak gadała zeby wysłac i przysla mi nowego pada .
 

MTTy2k

Użytkownik
Użytkownik
Co do telefonów to tylko z sieci orange i domowych telekomunikacji polskiej.
 

shantiiclear

Użytkownik
Użytkownik
haha;dd przed chwila dzwonilem i juz mam darmowego pada:pP
za 2-3 tyg bedzie;]] hehe jupi;pp
 

B0bek

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
mi też się nie udało_Odebrała Pani Ola i powiedziała że nie mają możliwości wysłania nowego pada tylko trzeba wysłać zepsutego oni go sprawdzą i jeśli bedzie zepsuty to wyślą nowego.Też przyjeła zlecenie i podała numer sprawy.Wiec chyba nie ma juz mozliwości wyrwania darmowego pada.Szkoda:(


Shantiiclear pod jaki numer zadzwoniłeś ?
 

mixiu360

Użytkownik
Użytkownik
Witam
Czy jak ta pan\pani powiedzą ze trzeba wysłać im pada to czy komuś udało wyrwać pada bez wysyłania starego(sprawnego)
 
Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

Do góry Bottom