1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Dash i konsola Phat

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Pietrucha, Październik 4, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam
    Kolega chce przerobic konsole. Ma starego Phata
    Czy jesli wgra dasha 13599 to tez mu zablokuje naped tak jak jest to w slimach?
    Pozdrawiam
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. FNW

    FNW Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2009
    Posty:
    82
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Stopień ewentualnego problemu po aktualizacji zależy od napędu który jest w środku - najlepiej ściągnąć klucz przed aktualizacją a zaoszczędzi sobie roboty. Druga kwestia - jaki dash ma w tej chwili - bo może ma już zmienione oprogramowanie napędu. Generalnie za mało informacji.
     
  4. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Wiem ze teraz ma wgrane lt 1.1 i ma tego dasha 2.0.12625.0, a jaki ma naped to jutro sie dowiem.
    A czy ten dash 13599 tez blokuje napedy w fatach czy tylko w slimach?
     
  5. mb85

    mb85 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 26, 2008
    Posty:
    43
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Sligo
    Przed aktualizacją dash odczytujesz klucz (PMT MPX01), wgrywasz stock fw, robisz aktualizacje i wgrywasz LT 2.0
    Phat nie jest w żaden sposób blokowany po aktualizacji dash.
     
  6. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
  7. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Klucz zostal zczytany, ale po scztaniu klucza przestalo wykrywac naped w jf.
    A jak podlacazam naped pod konsole to wyskakuje blad E74? co jest?
    Naped przestal sie wysuwac.
    Czemu naped nie jest wykrywany pod jf?
     
  8. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
  9. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Nie idzie.
    Pokazal mi sie jedynie Status 0x0
    Co z tym zrobic?

    PS.
    Przed tym jak naped przestal byc wykrywany doszlismy do momentu klikniecia na LiteOn erase wyskoczyl na jakis blad failed i jf przestal wykrywac naped
     
  10. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Odepnij napęd i wyłącz napięcie, wyłącz kompa.
    Podłącz wszystko, włącz zasilanie w napędzie, włącz kompa.
    Jak włączysz jf to daj na port na którym był napęd i itro device id.
    Jeśli nie będzie działać to próbuj w dosflashu
     
  11. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Zrobielem tak jak napisales, ale z podlaczonym napedem komp mi sie nie chce wlaczyc dodam ze z moim napedem ze slima sie wlacza.
     
  12. marcins

    marcins Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Październik 2, 2011
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    to jest zwarcie na napedzie gdzies jesli komp nie wstaje
     
  13. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Da sie to jakos naprawic czy naped idzie do kosza?
     
  14. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
  15. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Sprawdzalem u kolegi jest to samo co u mnie.
    Komp sie nie wlacza.
    Jakies propozycje?
     
  16. blazejp

    blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 22, 2009
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Dziwny przypadek. Sprawdzaj dalej, albo daj sobie spokój. Komp powinien się uruchamiać.
     
  17. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Zalozmy ze kupie nowy naped liteona wgram przerobke z odpowiednim kluczem i wszystko bedzie ok?
     
  18. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12070
    Polubienia:
    1065
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Na wlaczonym pc podlacz naped

    Wysłano z LG-P500 z użyciem Tapatalk
     
  19. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    To wtedy na tym porcie na ktorym byl wczesniej naped wykrywany pisze No Drive Detected czy jakos tak
     
  20. minibigii

    minibigii Banned

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2010
    Posty:
    68
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Rawicz
    Na moje to zbrickowałeś napęd.Spróbuj tej metody:
    1.włącz pc
    2.podłącz przez sata napęd do pc
    3.Włącz xboxa
    4.Włącz JF
    5.Ustaw port w zakładce do flashowania.
    6.Wysuń ręcznie tackę napędu.
    7.Odepnij zasilanie od napędu.
    8.Wsuń tackę do połowy.
    9.Podłącz zasilanie do napędu.
    10.W JF kliknij lite-on erase.
    11.Duś TAK/YES aż do momentu gdy będziesz musiał wyłączyć napęd i włączyć (jak standardowo przy erase).
    12.PO erase albo Ci złapie od razu napęd albo nie.
    13.Jeżeli tak to już wiesz co dalej.
    14.jeżeli nie to wgraj wszystko tak samo jak by był wykryty.Nawet jeżeli nie widzi napędu to daj mu WRITE.
    15.Outro
    16.Powinno być już dobrze. :)
     
  21. Pietrucha

    Pietrucha Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2008
    Posty:
    67
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Gosciu jestes wielki, zaczal naped dzialac ;)
    Lt 2.0 wgrane

    Czy teraz gry z AP 2.5 bez problemow beda dzialac?
    Konkretnie chodzi o Assassina?
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum