DayZ także na konsolach?

norbert910

XBOX MANIAK
XBOX MANIAK
Użytkownik
Szalenie popularny mod do ArmA II niedługo ukaże się jako samodzielna gra i jeśli odniesie sukces może trafić również na konsole.



Dean Hall, autor DayZ mówi:

Nie ma sensu wydawać jej na konsole, jeśli ma sprzedać się w stu tysiącach egzemplarzy.
Gra musi zatem znaleźć wystarczająco dużą klientelę, by stworzyć podstawy do konwersji. Patrząc na dotychczasowe liczby grających chyba nie powinno być z tym problemu. Na razie Hall zamierza skupić się na tworzeniu na PC, platformie wiodącej dla DayZ. To na niej gra będzie rozwijana, a gdy nadejdzie odpowiedni moment zostanie przeniosiona na Maca, PS3 i Xboksa 360.

Hall jest właśnie w Kolonii i bada grunt rozmawiając z różnymi konsolowymi deweloperami.

A fenomen DayZ doskonale przybliży Wam ten oto filmik.


Źródło: Polygamia.pl
 

Altres

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
No dobra warto czasem pomarzyć, ale o tej generacji konsol nie ma co myśleć, chyba każdy kto grał w dayz zauważył jak mocno obciążą komputery i ile wymaga od nich, zwłaszcza jak gra się na serwerze gdzie jest 50 osób i co chwila spotyka się bandy ludzi i pojazdy.
 

Marf

Użytkownik
Użytkownik
No dobra warto czasem pomarzyć, ale o tej generacji konsol nie ma co myśleć, chyba każdy kto grał w dayz zauważył jak mocno obciążą komputery i ile wymaga od nich, zwłaszcza jak gra się na serwerze gdzie jest 50 osób i co chwila spotyka się bandy ludzi i pojazdy.
To zapewne będzie tak jak z BF3 czyli dostaniemy okrojoną wersje ;(
 

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Optymalizacja silnika jest beznadziejna - to raz. A dwa - toporny interfejs, który nijak ma się do sterowania na padzie. W związku z czym nie widzę tej gry na konsolach...
 

Altres

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Optymalizacja silnika jest beznadziejna - to raz. A dwa - toporny interfejs, który nijak ma się do sterowania na padzie. W związku z czym nie widzę tej gry na konsolach...
Wiesz co, optymalizacji moda nie czepiaj się, bo jest w wersji Alfa to nawet nie Beta testy, o optymalizacji będziemy mogli coś mówić jak wyjdzie Dayz czyli samodzielna gra, a nie mod do Army II tak samo z menu, choć faktycznie jest strasznie toporne.
 

veins

Użytkownik
Użytkownik
Jeżeli coś miałoby z tego wyjść, to na bank sobie na to poczekamy baaaardzo długo :p
Do wersji finalnej daleka droga.
Na tej generacji konsol zupełnie tego nie widzę (nie chcę kolejnej, okrojonej gry :/ ).
Ogólnie mam mieszane uczucia co do tego newsa.
Niby chciałbym w to pograć, bo nawet się podjarałem na DayZ'a... ale raczej nie na X360 :)
 

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Wiesz co, optymalizacji moda nie czepiaj się, bo jest w wersji Alfa to nawet nie Beta testy, o optymalizacji będziemy mogli coś mówić jak wyjdzie Dayz czyli samodzielna gra, a nie mod do Army II tak samo z menu, choć faktycznie jest strasznie toporne.
Ale tu nie chodzi o optymalizację moda, tylko silnika gry na której ten mod lata czyli - Arma 2 OA. Jest ona strasznie kiepska, ale pożyjemy zobaczymy. Może zrobią też DayZ na silniku Army 3.
 

Altres

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Ale tu nie chodzi o optymalizację moda, tylko silnika gry na której ten mod lata czyli - Arma 2 OA. Jest ona strasznie kiepska, ale pożyjemy zobaczymy. Może zrobią też DayZ na silniku Army 3.
No właśnie finalna wersja Dayz ma być na silniku Arma III więc miejmy nadzieję że będzie dużo lepiej, tylko ciekawe czy przeniosą aktualną mapę na nowy silnik, czy dadzą nową mapę.
 

OPTIM xD

Użytkownik
Użytkownik
Optymalizacja silnika jest beznadziejna - to raz. A dwa - toporny interfejs, który nijak ma się do sterowania na padzie. W związku z czym nie widzę tej gry na konsolach...
Przydładem "Topornego" Interfejsu moe być Minecraft ale jak widać całkiem nieźle sobie z tym poradzili.
 

Hextor

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Przydładem "Topornego" Interfejsu moe być Minecraft ale jak widać całkiem nieźle sobie z tym poradzili.
Niekoniecznie. MC ma bardzo przyjazny, przejrzysty interfejs, a z Armą jest nieco inaczej - Ci co grali wiedzą o co chodzi.
 

Do góry Bottom