Dbanie o Xbox'a 360 ARCADE Jasper

Status
Temat zamknięty. Nie możn a w nim odpowiadać.

air_waves

Użytkownik
Użytkownik
Witam ! Zakupiłem kilka dni temu xbox'a 360 arcade jasper, jestem zielony w te sprawy i chciałby się dowiedzieć jak dbać o niego aby nie było RRODa oraz innym problemów, które uniemożliwiłyby mi korzystanie z mojego sprzętu. X'a chciałbym podłączyć do monitora 20'' LED, czy kabel VGA zmienia bardzo obraz niż oryginalny kabel do TV ? Jeżeli były podobne tematy to przepraszam, ale bardzo zależy mi na uzyskaniu informacji od was. Z góry dziękuję. :)
 

Brudsien

Pomocnik
Pomocnik
Jasper praktycznie jest wolny od RROD'a, nie zatykaj wylotów wentylacyjnych i nie trzymaj go ciasno miedzy innymi rzeczami to bedzie ci służył dlugo, przeczyszczenie wentylacji sprężonym powietrzem tez nie zaszkodzi, kabel vga to tylko oryginal lub bigben
 

mlozio

Użytkownik
Użytkownik
Głównie o każdego Xboxa Jasper lub "wyżej" jest trudno o RRODa, chyba, że ktoś gra w saunie i trzyma X'a w specjalnie wyizolowanym pudełku, gdzie panuje kompletna próżnia.
 

air_waves

Użytkownik
Użytkownik
a czy na allegro można kupić kabel oryginalny lub bigbena ??
 

akir

Xbox One
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
Użytkownik
PSforum.pl
Można kupić, lecz możesz też spróbować z kablem za 8zł. Ja takiego mam do testów i trafiłem w 10 działa idealnie. Lecz często takie kable nie są idealnej jakości (podwójny obraz)
 

coldstan10

Użytkownik
Użytkownik
Nie kupuj big-bena ja popełniłem ten błąd i żałuje :( szkoda kasy lepiej jakiś no name na allegro tez będzie dobry
 

Brudsien

Pomocnik
Pomocnik
Nie kupuj big-bena ja popełniłem ten błąd i żałuje :( szkoda kasy lepiej jakiś no name na allegro tez będzie dobry
No to chyba kupiles podrobke bo bigben daje bardzo dobry obraz, a te no name to wlasnie guzik sa warte zwlaszcza na monitory z wysokimi rozdzielczościami
 

air_waves

Użytkownik
Użytkownik