1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Demo technologiczne silnika od BeamNG

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez paxmack, Sierpień 4, 2013.

  1. paxmack

    paxmack Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2011
    Posty:
    477
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Wroclove
    Ekipa z BeamNG po raz pierwszy zachwyciła nas ponad rok temu, gdy zaprezentowała w sieci materiał wideo ukazujący postęp prac nad najbardziej realistycznym modelem zniszczeń jaki do tej pory mogliśmy zobaczyć w grach wideo.



    Początkowo programiści wykorzystywali w swoich pracach silnik graficzny CryEngine 3 (tutaj możecie zobaczyć jak wówczas prezentowała się ta technologia), ale później przerzucili się na znany z Tribes 2 Torque 3D. Po ponad roku od ostatniej prezentacji BeamNG jest już gotowy do pierwszych testów z udziałem developerów. Programiści udostępnili bezpłatne tech demo silnika oraz płatną wersję alpha, która zawiera pięć w pełni konfigurowalnych pojazdów, sześć map terenu oraz pełen pakiet narzędzi modderskich. Dostęp do wersji alpha kosztuje 11,50 Euro czyli około 48 zł.



    Gracze z całego świata nie mogą już doczekać się implementacji silnika w grach wyścigowych czy wszelkiego rodzaju symulatorach, a do sieci trafiają już nagrania użytkowników wersji alpha (patrz powyżej). Oglądając zapowiedzi gier nowej generacji wiemy już, że pod względem graficznym nie będą się wiele różniły od obecnych, ale dzięki takim rozwiązaniom jak opisywana technologia BeamNG możemy mieć nadzieję, że pod względem fizyki obiektów doczekamy się prawdziwej rewolucji.

    Źródło: Demo technologiczne silnika od BeamNG już dostępne - Artykuły - Chip.pl
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. mk89

    mk89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 13, 2011
    Posty:
    211
    Polubienia:
    26
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Nigdy nie zobaczymy tego silnika w grach samochodowych gdzie jeździ się autami z licencjami, powód od bardzo dawna jest znany - producenci nie godzą się na taki model zniszczeń ich samochodów
     
  4. eekz

    eekz Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2009
    Posty:
    392
    Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Białystok
    Brakuje mi w tym modelu zniszczeń odprysków lakieru i generalnie śladów lakieru jednego auta na drugim, ale to w sumie kosmetyka. Mimo wszystko tak jak napisał kolega wyżej - firmy nie zgadzają się żeby ich "lalki" były kiereszowane. Temu też mimo wszystkich ogromnych plusów Gran Turismo zniszczenia w nim są znikome, tudzież zerowe.
     
  5. wendrol

    wendrol Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 5, 2009
    Posty:
    35
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    K-ce
    Dla mnie idealny silnik dla kolejnego GTA czy Far Cry'a, propsy dla chłopaków którzy stworzyli coś takiego w 2 osoby :)
     
  6. delimos1

    delimos1 Banned

    Dołączył:
    Lipiec 21, 2011
    Posty:
    167
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Lubin
    Jak dla mnie takowy silnik w GTA gdzie nie ma licencji byłby idealny :)
     
  7. Makavel

    Makavel Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    443
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Drawsko Pomorskie
    Taki silnik w GTA gdzie cały czas jeździ się samochodem zabiłby grywalność
     
  8. rafallo

    rafallo Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Lipiec 7, 2013
    Posty:
    159
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    W GTA byłoby super, w końcu nikt by się nie rozbijał samochodami, nie jeździł jak chciał bo od razu punkt kontrolny - szpital.
    To byłoby coś, w końcu byśmy uważali na drogę, na pieszych, na każdy element w grze, co podnosiłoby realizm, większe zaangażowanie, dłuższy czas przejścia gry.
     
  9. KamQiX

    KamQiX Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2012
    Posty:
    700
    Polubienia:
    138
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Kluczbork
    Nie sądze. Jak dla mnie w GTA liczy się głównie realistyczność gry. Więc taki system zniszczeń byłby idealny.
     
  10. modem12

    modem12 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 21, 2011
    Posty:
    79
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Polska
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
    1 osoba to lubi.
  11. fazarro

    fazarro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 16, 2009
    Posty:
    182
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    :sneakiness:
     
  12. voltan91

    voltan91 XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 15, 2009
    Posty:
    1773
    Polubienia:
    104
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bytom
    Bardzo podoba mi się polskość dróg z pierwszego filmiku :D
     
  13. Kapitan Bakłażan

    Kapitan Bakłażan Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 28, 2013
    Posty:
    54
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Mętów
    Ludzie, co Wy tu porównujecie GTA do tego SYMULATORA!! Prędzej równał bym to z Burnout'em albo inną grą tego typu. Przecież ta produkcja wymiata!! W GTA są i samochody, i zniszczenia, strzelanie, bijatyki... itp, itd, etc, tu nacisk położony jest głównie na model jazdy i zniszczenia, więc co tu GTA porównujecie, moi mili, na prawdę!!;)
     
  14. mk89

    mk89 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 13, 2011
    Posty:
    211
    Polubienia:
    26
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Nowy Sącz
    Taki model w GTA zabiłby grę ;)
     
Wczytywanie...

Poleć forum