1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Destiny nie zmusi nas do tworzenia kolejnych bohaterów w obrębie danej klasy postaci

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 30, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Bungie zdradza szczegóły systemu rozwoju postaci w swojej najnowszej grze.


    W Destiny nasza postać będzie rozwijać się na dwóch płaszczyznach: PvE i PvP. W obu przypadkach Bungie nie ma zamiaru karać nas za eksperymentowanie, jednak wyraźnie zaznacza, iż niektóre umiejętności i bronie mogą lepiej pasować do jednego lub drugiego z elementów rozgrywki. Gracz będzie mógł zatem nosić broń skonfigurowaną i rozwijaną typowo pod starcia multiplayer, a także giwerę, którąej używa tylko i wyłącznie w bitwach z komputerowymi wrogami.

    Piszę "rozwijaną", gdyż w Destiny punkty doświadczenia zdobywa nasza broń, nasz pancerz oraz tzw. focus, czyli ogólnie mówiąc zestaw specjalnych umiejętności charakteryzujących naszą postać i specyficznych dla danej klasy postaci. Np. klasa Titan może używać focusu o nazwie Fist of Havoc opartego na walce wręcz i eliminowaniu wrogów przy użyciu potężnych obszarowych ataków, a Hunter ma do dyspozycji focus o nazwie Ghost Gun pozwalający na oddanie kilku niezwykle potężnych strzałów z myślą o zabiciu jednego, potężnego wroga. Każda z tych specjalnych umiejętności może być dodatkowo modyfikowana, np. wspomniany Fist of Havoc może zadawać większe obrażenia w swojej przedniej części zwiększając tym samym swój zasięg działania.

    Bungie napomknęło także o istnieniu tzw. consumables, czyli napojów/używek, dzięki którym będziemy szybciej zdobywać punkty doświadczenia. Jestem bardzo ciekaw czy tego rodzaju "dopalacze" będzie można kupić za prawdziwe pieniądze - biorąc pod uwagę, iż za całym projektem stoi Activision z Bobbym Kotickiem na czele nie wykluczałbym takiej opcji.

    Inną sprawą jest balans pomiędzy rozgrywkami PvE i PvP. Skoro dane umiejętności, bronie oraz opancerzenie będą zdobywać własne punkty doświadczenia i będziemy musieli konfigurować je pod dany typ rozgrywek, to może się okazać, iż w pewnym momencie powstanie bardzo duża linia podziału między graczami preferującymi jeden lub drugi typ zabawy. Nie jestem do końca pewien, czy tego właśnie chce Bungie i w jaki sposób chce zbalansować oba te elementy.

    Na szczęście te zdolne studio ma jeszcze długich dzwięć miesięcy by odpowiedzieć sobie na te pytania, bowiem jak pamiętacie, premierę Destiny ustalono na 9 września 2014 roku.​


     
Wczytywanie...

Poleć forum