1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości "nie będzie wyglądał, jakby ktoś się na niego zeszczał"

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 20, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28070
    Polubienia:
    3212
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Deus Ex: Bunt Ludzkości jest naprawdę solidnym tytułem z dobrą grafiką, ale jedną z cech charakterystycznych produkcji stała się charakterystyczna, żółta szata graficzna. Niemalże każda lokacja opierała się o mieszankę czarnego z żółtym. W Deus Ex: Rozłam Ludzkości ulegnie to jednak zmianie.

    A to wszystko dzięki Jonathanowi Jacques-Belletetemu, dyrektorowi odpowiedzialnemu za grafikę produkcji. Jacques-Belletete zapewnił, że Deus Ex: Rozłam Ludzkości "nie będzie wyglądał, jakby ktoś się na niego zeszczał".

    Wspomniał o tym w rozmowie z serwisem OXM.

    Cóż, jak sprawdzi się w praktyce nowa paleta barw, zobaczymy dopiero w sierpniu 2016 roku.

     
Wczytywanie...

Poleć forum