1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości zaoferuje ogromną swobodę. Aktor wcielający się w Adama Jensena zdradza sz

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 4, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28114
    Polubienia:
    3215
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]


    Eidos Montreal nie zasypuje nas w ostatnim czasie informacjami i materiałami z Deus Ex: Rozłam Ludzkości, ale możemy mieć pewność, że gra wciąż powstaje. Długą ciszę postanowił przerwać Elias Toufexis, który ma przyjemność wcielić się w Adama Jensena.

    Deus Ex: Rozłam Ludzkości miał zadebiutować w lutym, ale deweloperzy zdecydowali się na wielkie opóźnienie. Gra trafi do nas dopiero w sierpniu, jednak wiele na to wskazuje, że już wkrótce otrzymamy kolejne gorące informacje dotyczące tytułu oraz materiały z rozgrywki.

    Długą ciszę przerwał Elias Toufexis, czyli aktor wcielający się w Adama Jensena, który postanowił skomentować aktualną sytuację. Artysta wspomniał, że ostatnie miesiące były trudne, ponieważ często musiał podróżować do Montrealu, gdzie trwają prace nad tytułem. Na szczęście jego praca została już zakończona, więc możemy mieć pewność, że główna część tytułu – historia – jest już w 100% zrealizowana. Pewnie w przeciągu następnych miesięcy będą trwały jeszcze poprawki, dogrywanie kolejnych szczegółów oraz nad kodem usiądą specjaliście od znajdowania robaków.

    Toufexis powiedział wprost, że gra wygląda niesamowicie i bardzo mu się spodobała historia, która nie jest płytką opowieścią. Wiele na to wskazuje, że deweloperzy jeszcze bardziej rozwinęli wpływ decyzji gracza na przygodę:

    Zdaniem aktora w Rozłamie Ludzkości wpadniemy do bardzo głębokiego świata:


     
Wczytywanie...

Poleć forum