1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

Temat na forum 'Problemy' rozpoczęty przez brattanek, Luty 14, 2008.

  1. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    nagralem ta gre juz 3 razy roznymi programami na verbatim 2,4 i raz dziala raz nia :/ czytalem na TorrentLeech'u ze ludzie tez maja takie problemy. a jak u was? nie wiem czy to wina nagrywarki czy co :/
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    81
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    Hmm ja tę samą wersję zaraz po ściągnięciu i wypakowaniu wypaliłem (LG) na verbatim 2,4 programem clone cd i śmiga idealnie. Może coś z nagrywarką lub napędem? bo z tego co pamiętam to miałeś z nim problem.
     
  4. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    Ja tez pamietam jak miales problemy z napedem . Moze to jego wina .
     
  5. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    dzis mam nowy laser w konsoli, ale mam nowego laptopa z nieprzetestowana nagrywarka. wlasnie sciaglem Devil May Cry 4 PAL PROPER XBOX360-MOMENT ale to samo, znalazlem ze trzeba naprawic obraz od MOMENT XDVDMulleter + Xbox Backup Creator + Schtrom360Xtract, uszkodzony jest SplitVid zaraz nagram i zobacze czy to cos dalo
     
  6. Raikoh

    Raikoh Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 28, 2007
    Posty:
    274
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    Ogolnie najlepiej unikac splitvid'a, zwlaszcza jesli ma sie zwyklego Xtreme.
     
  7. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    naprawilem SplitVid i jest zgodne w 100% z ixtreme (sprawdzane w 3 programach) wlasnie wypalam i zobacze co to bedzie

    grr i ciagle to samo dolby digital i ciemno :/

    po dalszych testach dochodze do wnioskow ze nagrywarka w laptopie nie daje rady
     
  8. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    Pewnie masz w lapku liteone ?
     
  9. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    lepiej samsunga
     
  10. spike200

    spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 14, 2007
    Posty:
    879
    Polubienia:
    81
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    ale w lapie zawsze są gorsze napędu i pewnie dlatego. Polecam ci wybrać się do kumpla i spróbować to nagrać i będziesz miał pewność.
     
  11. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    Chyba Szajsunga :D
     
  12. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    byłem u kumpla nagalem na LG, plytke lapie odrazu bez zadnego mielenia ale ciagle sie wiesza po tym napisie
     
  13. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    Czyli juz lepiej . A jaka nagrywara u twojego kumpla ?
     
  14. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    Ładuje płytke od razu ale i tak sie wiesza na tym samym miejscu cos mi sie zdaje ze ten image nie w 100% dobry
     
  15. kuva

    kuva Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2007
    Posty:
    163
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    ja mam lg gsa-h10n i mi się zawsze dobrze nagrywa nawet jak grę patchuję ss-binem

    mój kumpel ma też lg (gsa-h58n nie jestem pewien) i my zawsze nagrywamy gry x8 clonde cd------>5.3.1.0 zawsze działają jak ktoś będzie chciał paczkę ss-binów to niech napisze do mnie na priv gdzie mam wrzucić na forum żeby wszyscy mogli skorzystać ;)
     
  16. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    mam juz tego pionka 112D zaraz nagram DMC i zobacze
     
  17. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    Chyba dziala bo brattanek nic nie napisal ...
     
  18. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    no nie dziala :/ jutro ide z xem tam gdzie mi ten naped naprawiali bo teraz wiem ze ewidentnie to naped
     
  19. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    A juz myslalem ze chociaz jeden koles bedzie mial farta z xboxem .
     
  20. brattanek

    brattanek P2Mforum.info Członek Załogi Administrator Xbox One Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 22, 2007
    Posty:
    1354
    Polubienia:
    530
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    KTW
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    oddalem na gwarancje i czekam zobaczymy
     
  21. rymcio1987

    rymcio1987 V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Marzec 16, 2008
    Posty:
    145
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Knurów
    Odp: Devil.May.Cry.4.PAL.MULTI5.XBOX360-ARROGANE problem

    mi się dzisiaj pobrał DMC 4 (ale z innego źródła chyba) .. pionek 115d + Verbatim DVD+R ..Img burn prędkość 2,4x.. no i chodzi jak ta lala ;))) ale co z tego jak już w 2giej misji się wciąłem, i nie wiem co zrobić.. argghhh ;/
     
Wczytywanie...

Poleć forum