1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Deweloper Watch Dogs: gra "bardzo stabilna" na PS4; wygląda świetnie na PS3/X360

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 1, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28151
    Polubienia:
    3224
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Wczoraj twórcy Watch Dogs podkreślili, że nie ma szans na to, byśmy zagrali w demo gry przed premierą. Dziś napływają kolejne informacje o projekcie Ubisoftu. Tym razem ze strony dyrektora kreatywnego Jonathana Morina.

    Wczoraj twórcy Watch Dogs podkreślili, że nie ma szans na to, byśmy zagrali w demo gry przed premierą. Dziś napływają kolejne informacje o projekcie Ubisoftu. Tym razem ze strony dyrektora kreatywnego Jonathana Morina.

    Jonathan Morin umieścił na swoim profilu Twitter kilka ciekawych informacji na temat Watch Dogs - m.in. na temat framerate'u gry na PS4 i jakości oprawy wizualnej na X360 i PS3.


    Morin podzielił się również kilkoma ciekawymi informacjami na temat gameplayu Watch Dogs:

    • Gracz będzie mógł okradać lombardy, ale po takim "skoku" tracić będziemy reputację.
    • NPC-e mają więcej zaplanowanych skryptów zachowań, niż tylko podejmowanie walki.
    • W grze jest tyle możliwości hackowania, że niektórych NPC-ów można zmienić prawie w swoje marionetki.
    • SI w grze jest bardziej zaawansowane niż w innych grach z otwartym światem.
    • Inwazje sieciowe w wykonaniu innych graczy mogą skutkować w 20-30 minutowych "epickich pościgach".
    • Miasto gry jest duże, ale wypełnione przy tym atrakcjami.
    • Normalni wrogowie umierają po otrzymaniu 2-3 trafień, albo jednego trafienia w głowę, ale występują też mocniejsi przeciwnicy, którzy są lepiej chronieni przed kulami.
    • W samochodach można włączyć widok z kokpitu.


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Pls

    Pls Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    254
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Najbardziej obawiam się o The Division, którego też wydaje Ubisoft i koniec końców okaże się, że grafa również tu zostanie mocno obniżona.
     
Wczytywanie...

Poleć forum